Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@20:06:36 GMT

اسکولز: دیگر کسی درباره پوگبا حرف نمی‌زند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۹۲۱۳

اسکولز: دیگر کسی درباره پوگبا حرف نمی‌زند

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پل پوگبا هافبک تیم فوتبال منچستر یونایتد به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا، در ۳ ماه گذشته از میادین دور بوده است. هافبک فرانسوی شیاطین سرخ پس از انجام ۶ بازی در ابتدای فصل دچار مصدومیت جدی شد و در ژانویه تحت عمل جراحی قرار گرفت.  

کادر پزشکی منچستر یونایتد در ماه‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای بهبودی این بازیکن تاثیرگذار انجام داده و پوگبا می‌تواند تیمش را در بازی حساس هفته آینده برابر منچسترسیتی همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به نظر می‌رسد اوله گنار سولسشیر ریسک نکند و در بازی بعدی مقابل تاتنهام به او فرصت بازی کردن بدهد. همچنین بعید است سرمربی نروژی منچستر یونایتد قصد داشته باشد مقابل لاسک از پوگبا استفاده کند.  

با وجود بهبودی پوگبا، سولسشیر تاکید کرد هنوز نمی‌داند این بازیکن چه زمانی می‌تواند بازی کند. دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه هم برای بازی‌های دوستانه این تیم در ماه جاری از پوگبا دعوت نخواهد کرد تا او به طور کامل سلامتی اش را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: جانشین پوگبا در منچستر مشخص شد

منچستر یونایتد با وجود در اختیار نداشتن پوگبا، در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است. با این حال ستاره فرانسوی شیاطین سرخ چند روز پیش عکسی از خودش منتشر و اعلام کرد با اتمام دوران مصدومیتش به زودی می‌تواند به میادین بازگردد.

با جذب برونو فرناندز، غیبت پل پوگبا در هفته‌های گذشته کمتر به چشم آمد و پل اسکولز اسطوره منچستر یونایتد این سوال را مطرح کرده که با پایان دوران مصدومیت پوگبا، این بازیکن چه جایگاهی در منچستر یونایتد خواهد داشت.

اسکولز در این باره گفت: حقیقت این است که در هفته‌های گذشته، هیچ کسی درباره بازگشت پوگبا حرف نمی‌زد و تمام صحبت‌ها درباره این است که فرناندز چه چیزی به منچستر یونایتد اضافه می‌کند. فرناندز احتمالا چیز‌هایی برای منچستر یونایتد دارد که پوگبا در چند سال گذشته نداشته است. فرناندز در منچستر یونایتد آزادی دارد و کارش را به خوبی انجام می‌دهد.  

اسکولز در ادامه گفت: پوگبا بازیکن بسیار خوبی است، اما او فصل بعد اینجا نیست. من فکر می‌کنم یونایتد باید با همین ترکیب ادامه دهد. پوگبا برای رسیدن به ترکیب تیم در این مقطع، کار بسیار سختی دارد.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منچستر یونایتد لیگ اروپا پل پوگبا منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستریونایتد در این فصل باعث شده است که بحث جدایی تن‌هاخ از این باشگاه در پایان فصل جاری بسیار جدی شود و انتظار می‌رود که او پس از اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار گذاشته شود.

با این حال، مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایط و گزینه‌هایی هستند که در اختیار دارند تا بهترین تصمیم ممکن را برای این تیم در تابستان پیش رو بگیرند و به نظر می‌رسد که این مربی هلندی هم به هیچ وجه به ترک نیمکت شیاطین سرخ فکر نمی‌کند و شاید این کار را برای آنها دشوار کند.

تن‌هاخ روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره این شایعات اظهار داشت:« باور من این است که فصل آینده هم سرمربی منچستریونایتد خواهم بود. آگاهانه و با هوشیاری قراردادی بلند مدت امضا کردم و کسی نیستم که بگذارم و بروم.»

سرمربی یونایتد تا تابستان 2025 با این باشگاه قرارداد دارد و گفته می‌شود که اگر آنها قصد قطع همکاری با او را داشته باشند، باید مبلغ 17 میلیون یورو غرامت پرداخت کنند که در شرایط مالی فعلی یونایتد شاید چندان آسان نباشد.

دیگر خبرها

  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • فیلم| تحصن دانشجویان دانشگاه منچستر در انگلیس برای همبستگی با غزه در محوطه دانشگاه
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!