Web Analytics Made Easy - Statcounter

همچنین خبری از لغو مسابقات لیگ برتر نیست.

طرفداری- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال می گوید نتایج جلسه هفته آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در برنامه‌ریزی آینده مسابقات لیگ داخلی و ملی ما، بسیار تأثیرگذار است.

سهیل مهدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، درباره حضورش در ستاد ویژه مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت:

در جلسه امروز (یکشنبه) اساتید فن و کارشناسان پزشکی ورزشی حضور داشتند و مباحث بسیار خوبی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار شد موارد مطروحه پس از جمع‌بندی نهایی، ابلاغ شود. همه باید کمک کنیم که این پدیده شوم اجتماعی هر چه بهتر کنترل شود و آرامش هرچه سریعتر به میان مردم برگردد.

وی افزود:

قرار است نشستی طی چند روز آینده (شنبه هفته آینده) در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور نمایندگان کل کشورها برگزار شود تا درباره چگونگی ادامه یا لغو مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی تصمیم‌گیری شود. نتایج آن جلسه در برنامه‌ریزی آتی مسابقات لیگ داخلی و ملی ما، بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درخصوص ادامه برگزاری لیگ برتر فوتبال عنوان کرد:

ما لحظه به لحظه با فدراسیون پزشکی ورزشی در تماس و ارتباط هستیم تا در زمینه مبارزه با کرونا به‌روز باشیم. لیگ برتر فعلاً بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و تمام دستورات لازم به باشگاه‌ها برای ضدعفونی و پلمب کردن رختکن ها ابلاغ شده است. هر گونه ابلاغ جدیدی که به دست ما برسد، بلافاصله به باشگاه‌ها ارسال خواهیم کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عموعابدینی ظهر دوشنبه در سومین جلسه کارگروه پیاده‌سازی آمایش آموزش عالی و مدیریت طرح تحول ساماندهی و بازنگری رشته‌های دانشگاهی استان اصفهان اظهار کرد: برای ایجاد مشارکت حداکثری در زمینه آمایش، برنامه‌ها و پیشنهادهایی برای هر استان در نظر گرفته شده و استان اصفهان در آمایش سرزمینی متفاوت از نقاط دیگر است.

وی ادامه داد: این استان فضای آموزشی، پژوهشی و فناوری ویژه‌ای را ایجاد کرده است و در مقایسه با بسیاری از نقاط دیگر خاص به حساب می‌آید.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: در آمایش ملی، میان آمایش سرزمینی و آموزش عالی تفاوت‌هایی وجود دارد و متأسفانه در حال حاضر، آموزش‌ها و تحقیقات در برخی واحدها چندان تقویت نشده است.

وی با بیان اینکه آمایش با مشارکت و تشکیل کارگروه استانی را در دستور کار داریم، گفت: دانشگاه از طریق نخبگانش باید رشته‌هایی را که صنعت نیاز دارد، راه‌اندازی کند. نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود و این مسئله در آمایش مشخص و برایش برنامه‌ریزی می‌شود.

عموعابدینی با بیان اینکه آمایش دانشگاه فرهنگیان در کشور انجام شده است، تصریح کرد: اکنون مسئله و نیاز جدی به بخش وزارت علوم و تحقیقات کشور بازمی‌گردد.

وی افزود: برخورداری از دانشگاهی قدرتمند و باکیفیت برای ما دارای اهمیت است و همه دانشگاه‌ها را نیز اعم از دولتی و آزاد در بر می‌گیرد. آمایش رشته و اشتغال را نباید نادیده گرفت.

کد خبر 6098373

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال