Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@08:32:54 GMT

ثبت نام الکترونیک تحویل نهال رایگان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۹۸۴۸

ثبت نام الکترونیک تحویل نهال رایگان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد جواد رجائیان مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: در سال‌های گذشته فرایند ارائه نهال به شهروندان در این فصل، به صورت مراجعه حضوری متقاضیان به مراکز معرفی‌شده صورت می‌گرفت که تغییر شیوه تحویل نهال به شکل کنونی، سهولت بیشتری را در زمینه دریافت نهال برای شهروندان به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه خدمات الکترونیک شهرداری مشهد، اطلاعات مکانی و مشخصات خود را در بخش «تحویل رایگان نهال»، وارد کنند. شهرداری هر یک از مناطق با تجمیع درخواست‌ها، زمان تحویل نهال‌ها را از طریق پیامک به اطلاع شهروندان می‌رساند.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: هر فرد با ارائه کد ملی می‌تواند تا ۳ نهال درخواست کند که بسته به خواست افراد، مثمر یا غیرمثمر خواهد بود. همچنین در صورت نیاز، کارکنان شهرداری در کاشت نهال، شهروندان را یاری خواهند کرد.


انتهای پیام//م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز درختکاری شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند

به گزارش شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به برنامه سازمان تاکسیرانی برای تجهیز تاکسی‌های شهری به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی و تفاهم صورت گرفته با مدیریت بانک رفاه کارگران استان، شرایط مناسبی برای تاکسیرانان فراهم‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و رانندگان تاکسی پرداخت کرایه به صورت نقدی و مشکل پول خرد بوده که از اواسط سال گذشته بحث هوشمندسازی پرداخت کرایه در دستور کار سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: آن دسته از مالکین تاکسی‌هایی که اقدام به دریافت دستگاه کارت‌خوان کنند از پرداخت مالیات مشاغل معاف هستند.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۶ ماه نخست امسال تمامی تاکسی‌های سطح شهر به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

کد خبر 6089862

دیگر خبرها

  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم