Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان منطقه آزاد اروند از افزایش فعالیت واحد تولید الکل شماره یک خرمشهر به سه نوبت کاری خبر داد. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزای تسنیم از اهواز، سیدعلی موسوی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روزانه 15 هزار لیتر الکل در این مجتمع تولید می شود که برای تولید بیش از 2 هزار عدد ژل ضدعفونی و انواع الکل‌های طبی و صنعتی مصرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تامین مواد ضدعفونی کننده منطقه آزاد اروند را در اولویت کاری عنوان کرد و افزود: با توجه به هماهنگی‌ انجام شده در ستاد مبارزه و پیشگیری از ورود ویروس کرونا تامین مواد ضدعفونی برای شهرهای آبادان و خرمشهر در اولویت کاری کارخانه‌های تولید الکل و مواد بهداشتی قرار دارد.

موسوی به فعالیت چهار واحدتولید مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت: به این واحدها ابلاغ شده پس از تامین نیاز شهروندان آبادان و خرمشهر به مواد ضدعفونی، شوینده و الکل می توانند اقدام به عرضه محصولات خود به دیگر شهرهای استان کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کمبودی از لحاظ مواد ضدعفونی در منطقه آزاد اروند وجود ندارد گفت: مواد ضدعفونی کننده با نظارت اداره صمت و تعزیرات حکومتی، دانشکده علوم پزشکی از طریق داروخانه‌ها و واحدهای صنفی به صورت بسته بندی در وزن‌های مختلف توزیع می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند افزود: برای تامین مواد ضدعفونی و شوینده مورد نیاز اداره‌ها، مدارس، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و سایر کارخانه ها که تعداد پرسنل آنها زیاد است تمهیدات لازم دیده شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی در خصوص تامین اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی مستقر در منطقه آزاد اروند نیز اظهار داشت: 2 واحد تولید اکسیژن در منطقه آزاد اروند فعالیت دارند و در این زمینه هیچگونه مشکل و یا کمبودی برای تامین اکسیژن وجود ندارد.

در پی شیوع ویروس کرونا در خوزستان و هجوم مردم برای خرید الکل ، ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست ، استان خوزستان با کمبود این کالاها مواجه شده است.

سازمان صنعت استان و معاونت غذا و داروی اهواز برای حل مشکل کمبود این کالاهای بهداشتی در استان از کارخانه‌های تولید مواد بهداشتی برای تولید مواد ضدعفونی کننده دست دعوت کرده اند که تاکنون چهار خط تولید مواد ضدعفونی کننده دست و ژل شستشو در اهواز راه اندازی شده است.

بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکنون 19 نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شده که از این تعداد چهار نفر فوت کرده اند.

10 بیمار مشکوک به کرونا در استان کرمانشاه بهبود یافتندنماینده ولی‌فقیه در استان قزوین از خدمات شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران قدردانی کردحضور پررنگ دستگاه‌های نظارتی در بازار کرمان؛ برخورد قاطع با احتکار کالا

انتهای پیام/331/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد ضدعفونی کننده منطقه آزاد اروند تولید مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر

دختران و پسران آبادان و خرمشهر از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در رشته علوم تجربی در حال رقابت با یکدیگر هستند.

 ۸۸۴نفر،۶۳۵خانم و ۲۴۹مرد در گرده آزمایشی تجربی در خرمشهر و ۶۶۷نفر،۳۶۸خانم و ۲۹۹مرد در گروه آزمایشی تجربی در آبادان در کنکور سراسری رشته علوم تجربی به رقابت می پردازند‌.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند