Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با بیان این مطلب اظهار داشت: پیش فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت‌های اینترنتی، سایت‌های استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر انجام می‌شود.

وی افزود: پیش فروش حضوری بلیت در محل پایانه‌های عمومی مسافر و همچنین دفاتر مرکزی و دفتر فروش بلیت سطح شهر شرکت‌های مسافربری برای سرویس‌های هر شرکت و در صورت نیاز با دایر نمودن تعداد مناسبی از دفاتر متمرکز در سطح شهر و تعیین ساعات کار مناسب و کافی برای آن‌ها، به طور مشترک انجام و نظارت کافی بر نحوه عملکرد آنها توسط ادارات کل استان اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقرجوان اضافه کرد: فروش و پیش فروش بلیت و اعزام سرویس‌های اتوبوسی الزاماً می‌بایست با رعایت قواعد شبکه سیر و صرفاً در قالب شبکه سیر هر شرکت مسافربری باشد.

وی تاکید کرد: برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در پایانه‌های مسافربری و ناوگان اتوبوسی تمهیدات لازم از طریق هماهنگی با تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافر و شرکت‌های مسافربری انجام شده است.

کد خبر 4867111

منبع: مهر

کلیدواژه: پیش فروش بلیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سفرهای نوروزی ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت دلار بورس قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام تولید نفت قیمت سکه بهار آزادی بورس تهران قیمت یورو گمرک ایران وزارت صنعت معدن و تجارت حمل و نقل پیش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید

معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین فعالیت ناشی از سامانه بارشی اخیر در ایستگاه اردل با ۱۸.۱ میلیمتر باران به ثبت رسیده که پس از آن بیشترین بارش در ایستگاه‌های لیرابی با ۱۴.۳ میلیمتر و کوهرنگ با ۱۳.۳ میلیمتر به ثبت رسید.

وی ادامه داد: میزبان بارش باران همچنین در شهرکرد ۶.۶ میلیمتر، بروجن ۳.۳ میلیمتر، لردگان ۷.۷ میلیمتر، مالخلیفه ۴.۷ میلیمتر، فرخشهر ۴.۷ میلیمتر، فارسان ۹.۶ میلیمتر، شلمزار ۶.۵ میلیمتر، سامان ۷.۹ میلیمتر، بازفت ۷.۷ میلیمتر، دوآب صمصامی ۹.۱ میلیمتر، بن ۳.۹ میلیمتر، بلداجی ۲.۷ میلیمتر، ایل‌بیگی ۷.۷ میلیمتر و در سورشجان ۷.۶ میلیمتر به ثبت رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بارش‌ها طی روز پنجشنبه و اوایل روز جمعه در استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی شدت می‌گیرد و به تدریج از اواسط روز جمعه تضعیف می‌شود.

نوروزی یادآور شد: برای روز‌های جمعه و شنبه وزش باد شدید تا به نسبت شدید برای استان پیش‌بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج