Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم از دستگیری ۲ فروشنده محلول‌های ضدعفونی کننده غیربهداشتی در منطقه آجودانیه تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ" محمد قدم زاده گفت: ساعت ۱۱:۰۰ صبح پنج شنبه هشتم اسفند ماه سال جاری ماموران گشت کلانتری ۱۶۴ قائم در منطقه آجودانیه متوجه فروش مواد ضدعفونی کننده راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی نیسان آبی رنگ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو مرد جوان به محض مشاهده خودروی پلیس سوار بر خودروی شان شده و به سرعت از محل متواری شدند.

وی افزود: ماموران به تعقیب خودروی متهمان پرداخته و پس از یک کیلومتر تعقیب و گریز موفق شدند خودرو‌های متهمان را متوقف و هر دو مرد جوان را دستگیر کنند.

سرهنگ قدم زاده ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که این دو متهم از شهر‌های شمالی کشور به تهران آمده اند و ظرف‌های ۴ لیتری محلول ضدعفونی کننده تقلبی را به قیمت یک میلیارد و دویست هزار ریال می‌فروختند.

کلانتر محله قائم با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو ۴۰۰ برچسب و هولگرام جعلی مربوط به شرکت‌های معتبر کشف شد، متهمان به همراه محموله کشف شده به کلانتری قائم منتقل شدند.

سرهنگ قدم زاده گفت: درحالی که متهمان همچنان اصرار داشتند این محلول‌های ضد عفونی است بازرس وزارت بهداشت با حضور در کلانتری عنوان کرد که این محلول‌ها فاقد تاریح تولید و انقضا و غیربهداشتی است.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و واگیردار بودن این ویروس از مردم تقاضا می‌شود محلول‌های ضدعفونی کننده، دستکش و ماسک را فقط از داروخانه‌ها یا مراکز مورد تایید وزارت بهداشت تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری محلول ضد عفونی کننده ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد

سعید معین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به گرم شدن هوا، گندمکاران هشدارها را جدی بگیرند و مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند.

به گفته او، با وجود اثر شیوع آفت سن گندم در کاهش عملکرد تولید، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم قبل از تبدیل شدن به پوره انجام دهند.

معین با بیان اینکه سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن رسیده است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه سن مادر به ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارهکتار برسد.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات ادامه داد: بنابر آمار سطح زیرکشت آبی و دیم گندم در کشور ۶ میلیون هکتار است که مبارزه با سن غلات در سطح  از بهمن ماه سال گذشته آغاز و کماکان ادامه دارد.

معین گفت: گرچه شرایط جوی و بارندگی سم پاشی و محلول پاشی را به تاخیر می اندازد، اما به کشاورزان توصیه می شود که تا 

 از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین به کشاورزان توصیه می شود که تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره مبارزه را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه