Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر هلاکویی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طبق اعلام و ابلاغ نهاد کتابخانه های عمومی کشور همزمان با تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی استان اصفهان، کتابخانه ها هم تعطیل می شوند.

وی افزود: کتابخانه های عمومی استان اصفهان تا روز دوشنبه تعطیل هستند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی کتابخانه های استان تصریح کرد: برای حفظ سلامتی کارکنان کتابخانه ها و مراجعه کنندگان تمام کتابخانه های استان اصفهان ضدعفونی شده است و در این ایام تعطیلی با همکاری دستگاه های ذیربط در جهت گندزدایی کتابخانه های استان اصفهان اقدامات لازم انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به یکی از رسالت های مهم کتابخانه های عمومی استان اصفهان که آگاهی رسانی به شهروندان است، افزود: در راستای افزایش آگاهی افراد جامعه درباره بیماری کرونا کووید ۱۹، پوستر، سی دی های آموزشی تهیه شده و در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفته است و برنامه های فرهنگی کتابخانه ها پیشتر تعطیل شد.

هلاکویی بیان داشت: ماسک و دستکش یکبار مصرف در اختیار کارکنان کتابخانه ها قرار داده شد و در جهت عدم شیوع ویروس کرونا کووید ۱۹، کتابهای به امانت رفته به مدت ده روز در سبدی مجزا قرار داده می شود و سپس در قفسه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4866476

منبع: مهر

کلیدواژه: کتابخانه نهاد کتابخانه های عمومی کشور ویروس کرونا انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند کتابخانه های عمومی استان اصفهان کتابخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • کسبه بردسکن به احترام امام صادق (ع) محل کسب خود را تعطیل کردند
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی