Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت و درمان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سپاه استان مرکزی معابر اصلی و عمومی را متمرکز ضدعفونی و گندزدایی می‌کند. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، درپی شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق کشور که نگرانی و دغدغه‌هایی را برای هم‌وطنان به وجود آورده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم بعد از صدور پیامی خطاب به ملت ایران اعلام آمادگی خود برای مقابله با این ویروس را اعلام کرد و وارد صحنه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی مردمی و برخاسته از متن جامعه ایمانی و انقلابی ایران، همواره در کنار مردم ایران بوده و این همراهی خود را  در هنگام مصائب و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و غیره بیش از هر زمان دیگری به نمایش گذاشته و اثبات کرده است.

بنابراین در این هنگامه که عزمی جهانی و بین‌المللی برای مقابله با این بیماری شکل گرفته است، پاسداران انقلاب اسلامی هم به مدد تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس و حضور در جبهه مقاومت اسلامی در رویارویی با تهدیدات ناشی از جنگ‌های میکروبی و بمباران‌های شیمیایی که منجر به آسیب‌های جدی انسانی شده، با ورود به صحنه از همان روزهای اولیه شیوع کرونا در کشور ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمانی و منابع متخصص انسانی خود در حوزه بهداشت و درمان را برای کمک به دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی این عرصه به میدان آورده است.

17 خدمت الکترونیک از طرف دادگستری البرز برای پیشگیری از انتقال کرونا راه‌اندازی شد‌ابتلای 15 بیمار به کرونا در آذربایجان شرقی / مردم در منازل بمانندخدمات آسان بانکی در روزهای نبرد با کرونا/ نه به کرونا با خدمات آنلاین بانک رفاه

سرهنگ سیدجواد میرعباسی، معاون بهداشت و درمان سپاه روح‌الله استان مرکزی در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: هم‌زمان با عملیات مقابله با ویروس کرونا در سطح استان تیم‌ها و اکیپ‌های گندزدایی و ضدعفونی‌کننده سپاه روح‌الله معابر اصلی و مکان‌های عمومی در سطح استان را پاک‌سازی می‌کنند.

وی افزود: سپاه روح‌الله به صورت متمرکز در سطح استان و شهرستان‌های مبتلا به این ویروس وارد عمل شده و معابر اصلی و مکان‌های عمومی را گندزدایی می‌کند.

معاون بهداشت و درمان سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: به منظور اقدام به موقع و سریع در این خصوص تیم‌هایی از سایر سپاه‌های استانی هم‌جوار برای این موضوع وارد عمل می‌شود تا بتوانیم مقابله جدی و مستمری با این ویروس داشته باشیم.

میرعباسی بیان کرد: امروز معابر اصلی شهر دلیجان به صورت گسترده با حضور یگان جنگ نوین سپاه روح‌الله گندزدایی و ضدعفونی شده است.

وی با اشاره به پاکسازی و گندزدایی در شهرستان ساوه ادامه داد: با پیگیری‌های انجام‌شده این اکیپ‌ها به ساوه می‌روند و معابراصلی و مکان‌های عمومی این شهر هم گندزدایی می‌شود.

معاون بهداشت و درمان سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: مراکز درمانی سپاه روح‌الله به ویژه مرکز حضرت زهرا(س) و کلینیک فوق تخصصی ثارالله آماده انجام ویزیت و آزمایش اولیه برای تشخیص این ویروس بوده که در صورت مشاهده مورد مشکوک به بیمارستان‌های معین ارجاع داده می‌شود.

میرعباسی خاطرنشان کرد: برای رعایت حال و کمک به جانبازان بالای 50 درصد بسته‌های بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده آماده و درحال توزیع است.

انتهای پیام/712/ش

R7980/P/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معابر اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این دومین اثر ، ذبیح الله صابری از شاعران گنابادی است.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گناباد در این مراسم که در کتابخانه عمومی شهید مطهری گناباد برگزار شد، با اشاره به قدمت ساختمان این کتابخانه گفت: با توجه به مرکزیت کتابخانه در شهر، مراجعان متعددی به این مرکز فرهنگی مراجعه می‌کنند، اما فضای فیزیکی کتابخانه بویژه سالن‌های مطالعه پاسخگوی حجم مراجعین نیست.
احمد مظلوم افزود: مخزن کتاب نیز با مشکل فضا مواجه است و با توجه به قدمت بالای ساختمان، ایجاد کتابخانه‌ای با فضای بیشتر و ساختمان ایمن‌تر در مرکز شهر گناباد ضروری به نظر می‌رسد.
 کتاب نخست ذبیح الله صابری شاعر گنابادی با عنوان زخم پنجه پاییز نیز در سال ۱۴۰۱ رونمایی شده است.

 

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت