Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، بنی گانتز، رئیس حزب آب و سفید روز شنبه گفت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس حزب لیکود، در حال برنامه‌ریزی برای انشتار اخبار کذب در خصوص ویروس کروناست.

او هدف از این اقدام را کاستن از مشارکت رای دهندگان در مناطق وابسته به حزب چپ-میانه اعلانم رده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واکنش، حزب لیوکد نتانیاهو گفت گانتز «در حال لرزیدن است.»

در یک سال اخیر رژیم صهیونیستی با بحرانی به نام بحران انتخابات مواجه شده است. پس از حمله سال ۹۷ حماس به اسرائیل، برخی از شخصیت‌های جنگ طلب مانند لیبرمن از کابینه نتانیاهو خارج و کابینه وی را از اکثریت انداختند.

این مسئله منجر به برگزاری انتخابات زودهنگام در فروردین ۹۸ شد. در این انتخابات دو رقیب به نام نتانیاهو و بنی گانتز حضور داشتند که در نهایت هیچ کدام موفق به تشکیل ائتلاف با حضور ۶۱ نماینده از ۱۲۰ نماینده پارلمان اسرائیل نشدند و انتخابات زودهنگام دوم در شهریور ماه ۹۸ برگزار شد و باز نتیجه انتخابات به تشکیل کابینه منجر نشد.

در نهایت نیز قرار بر این شد انتخابات سوم زودهنگام در اسرائیل برگزار شود. این انتخابات روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه ۹۸ برگزار خواهد شد. اما نکته مهم این است که نتانیاهو ترفند‌های زیادی را با هدف پیروزی در این انتخابات به کار برده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات اسرائیل بنیامین نتانیاهو بنی گانتز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یائیر لاپید رئیس جریان مخالف در این رژیم گزارش داد: محال است یک عملیات به نفع اسراییلی ها بدون بازگرداندن اسرا از نوار غزه انجام شود.

وی افزود: هر روز منتظر هستیم تعداد بیشتری از اسرا یکی پس از دیگری کشته شوند.

لاپید اضافه کرد: اگر من نخست وزیر بودم، عملیات در شهر رفح را در برابر بازگرداندن اسرا لغو می کردم.

وی بیان کرد: اگر مواضع سختگیرانه کابینه نتانیاهو نبود می شد یک توافق در ماه دسامبر امضا کرد.

«تزیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی شب گذشته در سخنانی با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی اسراییل هشدار داد.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که تزیپی لیونی در سخنانی اذعان کرد اسراییل به دلیل کابینه نتانیاهو پس از شروع جنگ هفتم اکتبر در وضعیت سقوط آزاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به عجز کابینه نتانیاهو در مهار حماس گفت: نتانیاهو به دلیل حضور ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه راه‌حلی برای جایگزینی حماس پیدا نکرده است و این امر پایان جنگ را به تأخیر می‌اندازد.

کد خبر 6090666

دیگر خبرها

  • مقام صهیونیست: نتانیاهو مانع اصلی توافق آتش‌بس در غزه است
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود
  • نتانیاهو توافق را نپذیرد سرنگون می‌شود
  • وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود
  • آحارونوت: زمان آن رسیده کابینه نتانیاهو کنار برود
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • خودروی وزیر کابینه جنگی نتانیاهو واژگون شد
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست