Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون بهداشت و درمان سپاه: سلامت تمامی سربازان پایش می‌شود و تاکنون موردی از ابتلای به کرونا در بین سربازان مشاهده نشده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار دکتر احمد عبداللهی در نشست خبری در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله با اعلام خبر تشکیل قرارگاه مقابله با کرونا در سپاه به فرماندهی سردار سلامی، گفت: از یک هفته پیش و با ورود بیماری کرونا به کشور، مجموعه بهداشت و درمان سپاه در خدمت بیماران کرونا گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام اطمینان به خانواده سربازان، گفت: از زمان هشدار ما با ایجاد واحد‌های غربالگری در پادگان‌ها سلامت تمامی سربازان پایش می‌شود، مردم نگران فرزندانشان نباشند و تا این لحظه هیچ موردی از ابتلا به کرونا در پادگان‌های سپاه و ارتش و مجموعه‌های نیرو‌های مسلح مشاهده نشده است؛ سربازان را مانند فرزندان خود می دانیم.
عبداللهی با اشاره به تماس و درخواست وزیر بهداشت و درمان از فرمانده کل سپاه و اعلام آمادگی سپاه برای در اختیار گذاشتن ظرفیت‌های سپاه، افزود: قرارگاه مقابله با کرونا در سپاه از شب گذشته به فرماندهی سردار سلامی تشکیل شده که تا این لحظه سه جلسه تخصصی را برگزار کرده است.
سردار عبداللهی همچنین با اعلام اطمینان به خانواده سربازان سپاه، گفت: از زمان هشدار ما با ایجاد واحد‌های غربالگری در پادگان‌ها تمامی سربازان را تست کردیم؛ مردم نگران فرزندانشان نباشند.
وی با ابراز امیدواری در خصوص مقابله با کرونا با مشارکت و همراهی همه مردم، افزود: تردید نداشته باشید که این بیماری آن قدر که تبلیغات رسانه‌ای دارد، خطرناک نیست و می‌توان با دست به دست هم دادن در داخل کشور از آن رها شد.
معاون بهداشت و درمان سپاه با تاکید بر اینکه تمامی ظرفیت‌های مراکز درمانی سپاه در اختیار مردم است، گفت: از مهمترین اقدمات سپاه رفع آلودگی با کمک سامانه‌های جنگ نوین است که هم اکنون در قم فعال شده ایم و برای کاشان، تهران و رشت نیز برنامه ریزی شده‌است.
 
بیمارستان‌های سیار سپاه آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان
معاون بهداشت و درمان سپاه با اشاره به آغاز فعالیت قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا سپاه: بیمارستان‌های سیار سپاه آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان هستند.
سردار «احمد عبداللهی» معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری قرارگاه مقابله با کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اصحاب رسانه که بعد از ظهر امروز در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله برگزار شد، با بیان اینکه امروز که بیماری کرونا شیوع یافته است، مجاهدان سلامت ایثارگرانه در حال درمان بیماران هستند، اظهار داشت: به مجاهدان سلامت می‌بالیم که برای نجات شهروندان جان خود را فدا می‌کنند.
وی ادامه داد: پس از ورود بیماری کرونا به کشور، مجموعه سپاه برای پیشگیری، مقابله و درمان وارد میدان شد و پس از تماس تلفنی فرمانده سپاه با وزارت بهداشت، تمامی امکانات خود را به صحنه آورد.
معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران افزود: نیازمندی‌ها مشخص شد و قرارگاه مقابله با کرونا از روز گذشته تشکیل شد و از دیروز تا امروز سه جلسه در جهت مشارکت در درمان بیماران کرونا تشکیل شد.
سردار عبداللهی با بیان اینکه در استان‌های قم، گیلان، گلستان و شهرستان کاشان برای مقابله با کرونا ظرفیت‌سازی شده است، گفت: بیمارستان‌های سیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان هستند.
وی ادامه داد: هزار تخت بیمارستانی سیار برای قم، هزار تخت برای رشت و دو هزار تا پنج هزار تخت بیمارستانی برای شرایط مختلف آماده شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران با اشاره به اینکه خطر ویروس کرونا آن‌گونه که در رسانه‌ها و فضای مجازی به آن می‌پردازند نیست، تصریح کرد: با یک مشارکت ملی و رعایت نکات بهداشتی می‌توانیم این ویروس را از بین ببریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پایش سلامت سربازان پادگان معاون بهداشت و درمان سپاه قرارگاه مقابله با کرونا سپاه پاسداران پادگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است

رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی گفت: طرح «پایش و ارتقای سلامت» یک طرح سلامت‌محور است که در آن سلامت جسم و روان مورد توجه قرار دارد و در بحث سلامت جسمانی و مسائل درمانی مهم‌ترین موضوعاتی که می‌تواند سلامت اعضا را مورد خطر قرار دهد، شناسایی و در قالب تهیه پرونده شخصی توصیه‌های لازم برای درمان انجام خواهد گرفت.

علی منتظری، رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح پایش و ارتقای سلامت اعضای جهاد دانشگاهی باتوجه‌به اهمیت آن در نظام فکری سازمان جهاد دانشگاهی آغاز شده است؛ این طرح در ادامه همان تکریم و توجه این سازمان به نیروی انسانی است.

رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی بیان کرد: ما امیدواریم تمام واحدها و سازمان‌های وابسته در جهاد دانشگاهی همکاری مناسبی با این طرح داشته باشند، در این مرحله مطالعات علم، دریافت داده‌ها به‌صورت پژوهشی و تحقیقاتی توسط اعضای هیئت‌علمی و پژوهشگران جهاد دانشگاهی طراحی‌شده و امیدواریم این طرح با تلاش‌های صورت‌گرفته به‌صورت موفقیت‌آمیز اجرا شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم این طرح یک طرح پزشکی صرف نباشد و تمام ابعاد سلامت را مورد ارزیابی قرار دهد، تصریح کرد: این طرح سلامت‌محور است و در آن سلامت جسم و روان مورد توجه قرار دارد و در بحث سلامت جسمانی و مسائل درمانی مهم‌ترین موضوعاتی که می‌تواند سلامت اعضا را مورد خطر قرار دهد، شناسایی و در قالب تهیه پرونده شخصی توصیه‌های لازم برای درمان انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز