Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@15:21:18 GMT

معرفی پنج سریال جذاب که در قرنطینه خانگی کرونا ببینید (فیلم)

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۲۸۰۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

عصر ایران؛ محسن ظهوری - غرق شدن در دنیای قصه، بهترین سرگرمی برای گذشت زمان است، آن هم در این روزهای پراسترس، که همه فکر و ذکرمان شده کرونا. حالا که قرار است در خانه بمانیم و جز رعایت نکات بهداشتی، کار دیگری از ما ساخته نیست، بهتر است دل به دیدن سریال‌های جذابی بدهیم که ما را کمی از این استرس‌ها دور می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بیشتر بخوانید:

۶ نکته آدمیزادی درباره این روزها: از «طنز و ترانه» تا «رعایت حال کسب و کارهای کرونا زده»

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مطمئنا بهترین پیشنهادها را دیده‌ یا بارها درباره‌شان شنیده‌اید. مثلا سریال مهیج و پرکششی مثل «بریکینگ‌بد»، یا مجموعه تکان‌دهنده «آینه سیاه» که از بهترین نمونه‌های علمی تخیلی است. یا «بازی تاج و تخت» در دسته سریال‌های فانتزی و «سوپرانوها» به عنوان نمونه‌ای عالی از یک درام پرکشش مافیایی. اما حالا قصد داریم که پنج سریال کم‌تر دیده شده را معرفی کنیم. پنج سریالی که هم برای عموم جذاب باشند و هم فیلم‌بین‌های حرفه‌ای را راضی نگه دارند؛ گرچه، راضی نگه داشتن آن‌ها کار سختی است.
پس با سریالی شروع می‌کنیم که به تازگی ساخته شده و قصه‌ای تکان دهنده و واقعی دارد. «وقتی آن‌ها ما را می‌بینند» (When They See Us) یکی از بهترین سریال‌های سال گذشته میلادی بود. قصه نوجوانانی که ۳۰ سال پیش در نیویورک گرفتار مخمصه‌ای نژادپرستانه می‌شوند، مخمصه‌ای که «دونالد ترامپ» هم در ایجاد آن نقش داشته. این سریال کوتاه و ۴ قسمتی، گرچه یک تراژدی به تمام معناست، اما آن قدر مهیج و پرکشش است که با دیدن نخستین قسمتش دیگر رهایتان نمی‌کند.
مثل سریال «جاناتان استرنج و دکتر نوول» (Jonathan Strange & Mr Norrell) برای آن‌هایی که عاشق قصه‌های فانتزی و جادویی هستند. سریالی کوتاه و ۷ قسمتی که شما را به لندن قرن نوزدهم می‌برد، زمانی که جادوگران به افسانه‌ها پیوسته‌اند و دیگر نشانی از آن‌ها نیست، تا اینکه سروکله این دو مرد پیدا می‌شود. دو مرد با جادوهای عجیب و خارق‌العاده و داستان‌های گیرای‌شان.
البته برای دیدن سریالی با داستانی گیرا، فقط لازم نیست دنبال جادو و جادوگری باشید، می‌توانید به تماشای سریال «دشمنی» (Feud) بنشینید که بر اساس داستانی واقعی در هالیوود دهه ۶۰ رخ می‌دهد. رقابت، حسادت و دشمنی دو بازیگر زن سرشناس آن روزگار یعنی «جون کرافورد» و «بتی ویویس» در فیلم «چه بر سر بیبی جین آمده» ساخته «رابرت آلدریچ». داستان زنانی که باید با چنگ و دندان شهرت و حرفه خود را حفظ کنند. سریالی با قصه جذاب و بازی عالی دو بازیگر زن مشهور امروز هالیوود یعنی «جسیکا لانگ» و «سوزان ساراندون».
از ماجراهای هالیوود بیرون بیایم و سری به آلمان بزنیم با سریالی علمی‌تخیلی به نام «تاریک» (Dark) که دو فصل آن تاکنون پخش شده و فصل سومش هم در راه است. داستان گم شدن مرموز یک پسربچه در شهری کوچک که پلیس هیچ سرنخی نمی‌تواند از او بیابد. «تاریک» کم‌کم از فضای یک داستان جنایی پا به دنیای تخیل می‌‌گذارد و آرام‌آرام شما را به هزارتوی معماگونه‌ای می‌برد که باعث می‌‌شود از دنیای واقعی کنده ‌شوید و دل به قصه‌های تودرتوی آن بدهید. سریالی با داستانی پیچیده و جذاب که بیننده را در هر قسمت غافلگیر می‌کند.
سریال «سقوط» (The Fall) هم داستان غافلگیرکننده‌ای دارد. سریالی پلیسی که داستان آن در ایرلند می‌گذرد و برخلاف بسیاری از داستان‌های پلیسی، قرار نیست پابه‌پای کارگاه به شخصیت‌های قصه مشکوک شویم، چراکه از همان نخستین قسمت، هم قاتل را می‌شناسیم و هم کارگاه را. این بار با یک دوئل طرفیم؛ دوئلی که یک طرف آن کارگاهی باهوش ایستاده و طرف دیگرش قاتلی زنجیره‌ای که در کار خود خطا نمی‌کند. «سقوط» داستان پرکشش و جذاب خود را در سه فصل روایت می‌کند و پایان غیرمنتظره‌ای هم دارد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بیشتر ببینید:

تبهکار ترسناک آمریکا را بشناسید / چارلز منسن و فیلم تارانتینو (فیلم) راز ترور کندی در «مرد ایرلندی» / فیلم مافیایی اسکورسیزی درباره قتل‌های مرموز است (فیلم)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لینک کوتاه: asriran.com/0030PP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سریال کرونا سریال سقوط سریال دشمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته چی ببینیم؟

همشهری: با هم برخی از این برنامه‌ها را در آخر این هفته پخش می‌شوند، مرور می‌کنیم:

سریال هفت سر اژدها

ژانر: سیاسی

تهیه‌کننده و کارگردان: ابوالقاسم طالبی

بازیگران: حمید صفت، حمید گودرزی، زنده‌یاد سیامک اطلسی، مجید واشقانی، زنده یاد شهرام عبدلی، قطب‌الدین صادقی و ...

بستر پخش: شبکه ۳ سیما

معرفی:‌ داستان پسری آقازاده به نام سلطان خواه است که نفوذ بالایی در اقتصاد دارد و مخاطب شاهد رانت و فساد این آقازاده و روند دستگیری آن است.

سریال نون. خ

ژانر: طنز اجتماعی

کارگردان: سعید آقاخانی

تهیه‌کننده: مهدی فرجی

بازیگران: حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش و ...

بستر پخش: شبکه یک سیما

معرفی: نورالدین خانزاده و خانواده‌اش با دردسر های جدیدی روبرو می‌شوند. او همزمان با حل مشکلات روستای محل زندگی خود، درگیر مسائلی خانوادگی نیز می‌شود و برای حل آنها تلاش می‌کند؛ اما این چالش ها با اتفاقات طنز زیادی همراه خواهد بود.

سریال شب‌های مافیا (فصل دوم)

ژانر: مسابقه/ معمایی

تهیه‌کننده و کارگردان: محمدرضا رضاییان

مجری: محمد بحرانی

بازیگران: علیرضا بیرانوند، فاطمه مسعودی فر، آصف آریا، ‌مونا کرمی، جواد خیابانی، شیدا خلیق و ...

بستر پخش: فیلیمو

معرفی: نوعی سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند.

مسابقه صداتو

ژانر: موزیکال/ معمایی

تهیه‌کننده و کارگردان: حامد جوادزاده

مجری: محسن کیایی

هنرمندان حاضر در استودیو: مسابقه شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله

بستر پخش: فیلیمو

معرفی: برنامه پنج مرحله و یک شرکت کننده دارد. شش فرد به عنوان خواننده با پوشش‌های مختلف وارد صحنه می‌شوند و یک قطعه موسیقی اجرا می‌کنند. شرکت کننده باید طی مراحل مختلف و با کمک هنرمندان حاضر در استودیو حدس بزند که چه کسی خواننده نیست، در نهایت اگر درست حدس بزند برنده ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود.

کد خبر 846878 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها خبر مهم نقد فیلم و سریال فیلم و سریال ایرانی نمايش خانگي فیلم و سریال خارجی

دیگر خبرها

  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)