Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:40:09 GMT

دیدار فرزانه فصیحی با سرپرست فدراسیون دوومیدانی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۳۶۲۷

دیدار فرزانه فصیحی با سرپرست فدراسیون دوومیدانی

رکورددار دوی سرعت بانوان ایران با سرپرست فدراسیون دوومیدانی دیدار کرد. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در راستای برنامه‌های حمایتی فدراسیون دو‌و‌میدانی از ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه المپیک، نشست ایرج عرب، سرپرست فدراسیون با فرزانه فصیحی بانوی قهرمان دوهای سرعت ایران با حضور پریسا بهزادی، نایب رئیس بانوان فدراسیون ظهر امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه عرب ضمن قدردانی از تلاش‌های فصیحی در کسب موفقیت‌های اخیر و آرزوی موفقیت روز افزون در مسابقات و رویدادهای آینده به حمایت فدراسیون دو‌و‌میدانی از برنامه‌های آتی این ورزشکار با توجه به بضاعت کنونی اشاره کرد. وی از این قهرمان خواست با تلاش مضاعف و به دور از حواشی با آرامش به انجام برنامه‌های پیش رو بپردازد.

همچنین سرپرست فدراسیون از بهزادی خواست تا با اهتمام بیشتری برنامه‌ریزی‌های جاری فصیحی پیگیری شود.

در پایان نیز فصیحی با اشاره به سختی‌ها و‌ مشکلات پیش‌رو در برنامه‌هایش به ادامه تمریناتش در جزیره کیش اشاره و ضمن قدردانی از حسن نیت و انرژی مثبت عرب و بهزادی برای همه دست اندرکاران‌ آرزوی سلامتی و شادکامی کرد.

تأکید وزارت ورزش بر برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی در زمان مقرر

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دوومیدانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوومیدانی دوومیدانی سرپرست فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری (۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانک و(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال که جایگزین علی خطیر شده است پس از این دیدار در خصوص تغییرات مدیریتی که در تیم استقلال رخ داد حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: در باشگاه تصمیم گرفته ایم که فعلاً مصاحبه‌ای انجام نشود و پس از پایان مسابقات به طور مفصل و کامل در خصوص این جریانات صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص این پیروزی هم صرفاً به ابراز «خسته نباشید» به بازیکنان تیم اکتفا کرد.

کد خبر 6098815

دیگر خبرها

  • صدور حکم سرپرست تیم پرسپولیس | پیروانی تبرئه شد
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند