Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید راستی درباره دستگیری این فرد گفت: در روز‌های اخیر و با افزایش نگرانی شهروندان در مورد ویروس کرونا، متاسفانه شاهد برخی خبرسازی‌های جعلی و شایعه پراکنی از سوی برخی افراد در فضای مجازی بودیم که در همین راستا مأموران پلیس امنیت نیز به این موضوع ورود کرده و با افرادی که به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت روانی مردم بودند، برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جریان همین بررسی‌ها مأموران پلیس امنیت با یکی از کاربران فضای مجازی که اقدام به انتشار مطالب و محتوای کذب کرده بود، مواجه شده و در جریان تحقیقات تکمیلی خود متوجه شدند که این فرد دانشجوی یکی از دانشگاه‌های واقع در شهرستان‌های دیگر است که با بارگذاری فایل‌های صوتی و کلیپ‌های تصویری ساختگی باعث تنش و اضطراب روانی شهروندان در جامعه شده است.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به شناسایی مخفیگاه این جوان دانشجو در محدوده شهرک افسریه تهران گفت: با هماهنگی مقام قضایی ماموران صبح امروز به مخفیگاه این فرد رفته و او را دستگیر و به مقر پلیس امنیت منتقل کردند که این فرد در بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف و هدفش را از انتشار مطالب کذب، سرگرمی و افزایش مخاطبان و دنبال کنندگان خود در فضای مجازی اعلام کرد.

به گفته راستی، برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس اخبار حوادث حوادث پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

 شعفی اظهار کرد:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی اراذل و اوباش در منطقه رواسان  تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودرو‌های شهروندان خسارت وارد کردند و باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد ۷نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.
 

شعفی در پایان با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد از شهروندانی که توسط این افراد خسارت دیدند خواست تا در صورت شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت