Web Analytics Made Easy - Statcounter

این نماینده دموکرات ایالت هاوایی در مجلس نمایندگان یکشنبه در توئیتی نوشت: به جای آنکه در راستای حمایت از اتحاد القاعده-ترکیه با روسیه و سوریه وارد جنگ شوی، بهتر است که بر جنگ با کرونا تمرکز کنی.
ترامپ در ابتدا کرونا را کم اهمیت جلوه داده بود اما با گسترش این ویروس، آمریکایی‌ها مجبور به آغاز اقداماتی برای مقابله با آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«الکس آزار» (Alex Azar) وزیر بهداشت آمریکا خطر ابتلا به کرونا را برای شهروندان آمریکایی در شرایط کنونی پایین دانست اما گفت: شرایط می‌تواند به سرعت تغییر کند و شاهد موارد بیشتری از ابتلا در این کشور باشیم.
تنها ساعاتی بعد از جان باختن اولین مورد از مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، ترامپ شامگاه شنبه ۱۰ اسفندماه برای مهار این ویروس مرگبار از تمدید اعمال محدودیت‌ سفر به ایالات متحده خبر داد.
کاخ سفید مدعی است که شیوع کرونا را تحت کنترل درآورده اما ارتش آمریکا در مورد خطرناک بودن این ویروس به نظامیان خود در سراسر جهان هشدار داده است.
هشدار گابارد در حالی است که آمریکا در بحران جاری میان ترکیه و سوریه به حمایت از آنکارا روی آورده است.
دور تازه تنش‌ها بین ترکیه و سوریه در پی کشته شدن ۳۴ نظامی ترکیه‌ای در حمله هوایی در ادلب سوریه اوج گرفت.
یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا بامداد شنبه گفت واشنگتن قصد دارد برای حمایت از ترکیه در مقابله با دولت سوریه در استان ادلب، به صورت فوری کمک اطلاعاتی و تجهیزات در اختیار آنکارا بگذارد.

برچسب‌ها سوریه دونالد ترامپ القاعده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ترکیه پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوریه دونالد ترامپ القاعده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ترکیه ترکیه روسیه سوریه آمریکا آمریکا آمریکا آمریکا ترکیه سوریه ترکیه سوریه ترکیه سوریه آمریکا ترکیه سوریه سوریه دونالد ترامپ القاعده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد