Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیایی تافی‌ها انتقاداتی را به عملکرد تیم داوری بازی وارد می‌داند. 

طرفداری- کارلو آنچلوتی دلیل اخراج شدن خود توسط کریس کاوانا پس از تساوی 1-1 اورتون-منچستریونایتد در گودیسون پارک را نمی‌داند.

به گزارش BBC، در حالی که همه آماده پایان بازی می‌شدند، کالورت لوین با ضربه‌ای بلوکه شده دروازه یونایتد را باز کرد ولی پس از بازبینی صحنه به وسیله VAR، حضور گیلفی سیگوردسون در موقعیت آفساید باعث شد آن گل مورد پذیرش واقع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیکفورد 

خوب کار کرد. نمی‌خواهد عملکردهای انفرادی را قضاوت کنم. تلاش کرد بهترین عملکرد را داشته باشد. در برخی مواقع خوب کار کرد و در سایر مواقع هم می‌توانست بهتر کار کند ولی زندگی یک دروازه‌بان همین است.

اخراج شدن خود پس از سوت پایانی

حرف‌های زیادی برای گفتن دارم. پس از بازی از داور توضیح خواستم و او مرا اخراج کرد. بعد با او صحبت کردم و این مکالمه را خصوصی نگه خواهم داشت. بحث این بود که آیا صحنه گیلفی سیگوردسون آفساید بود اما به نظر ما او روی دید (داوید) دخیا تاثیری نداشت. همه می‌دانند که می‌توان زاویه دید متفاوتی در امر تصمیم گیری داشت. 

احتمال غیبت در بازی برابر تیم سابق چلسی به دلیل محرومیت

امیدوارم این طور نشود چون به داور بی احترامی نکردم اما اگر مصدوم شوم، بازی را از روی سکوهای استمفوردبریج دنبال می‌کنم. باید صحبت کنم ولی اگر به خوبی مهیای آن بازی شویم، مشکلی وجود نخواهد داشت. ما خیلی خوب بازی کردیم و من از این بابت خوشحال هستم. باید بدون گله کردن به تلاش ادامه بدهیم. مقابل تیمی بسیار خوب، عملکرد واقعا خوبی داشتیم و در طول بازی پا به پای حریف رقابت کردیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوامنی ضربه ای به پای چپش خورده اما جدی نیست. در ابتدا این خبری ترسناک برای رئال و خود بازیکن بود ولی نتیجه تست های پزشکی نشان داد مشکل این بازیکن بعد از چند روز برطرف می شود.

مصدومیت خفیف شوامنی تنها خبر منفی بود که آنچلوتی در تمرین امروز صبح با آن مواجه شد. اورلین لنگ لنگان و با علائم قابل مشاهده درد جلسه تمرینی را ترک کرد. 

طبعا نگرانی هایی وجود داشت، اما همه چیز به خیر گذشت. یک ضربه محکم بود با کمی درد. منابع باشگاه تایید می کنند که حضور او حتی در برابر شنبه برابر کادیز هم منتفی نیست (اگر آنچلوتی به او نیاز مبرم داشت، می توانست بازی کند)، اما ایده این است که او استراحت کرده و با آرامش ریکاوری کند تا مقابل بایرن به 100 درصد آمادگی برسد. در هر صورت حضور او در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان با خطر مواجه نیست.

تعداد اندکی مصدومیتی که اورلین در این فصل متحمل شده، مربوط به پای چپ بوده است. برای مثال در ال کلاسیکوی رفت او در مونتجوئیک دچار شکستگی در متاتارس انگشت پای چپ شد و هشت بازی را از داد.

دیگر خبرها

  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند