Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:23:20 GMT

کارگزاری‌های مسکن مهر خلوت شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۵۶۰۴

کارگزاری‌های مسکن مهر خلوت شد

نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا مراجعات حضوری متقاضیان برای پیگیری روند تحویل واحدهای مسکن مهر در شهرهای پردیس و پرند را کاهش داده و به حدود نصف رسانده اما اجرای پروژه های عمرانی در این شهرها ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، روند اجرای طرح های عمرانی وزارت راه و شهرسازی همانند گذشته و بنا به گفته های معاون مسکن و ساختمان این وزارتخانه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحویل واحدهای مسکن مهر نیز انجام می شود هرچند بر اساس مشاهدات میدانی به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا مراجعات حضوری به کارگزاری های مسکن مهر  کاهش یافته و به نصف رسیده است.

در این شرایط شرکت عمران شهر جدید پردیس با توجه به تصمیم ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، ساعات‌کاری مراجعات حضوری را ۸:۱۵  تا ۱۲:۱۵ اعلام کرده است.

همچنین در شهر جدید پرند، زمان مراجعه متقاضیان برای انجام امور اداری به شرکت عمران ۸ الی ۱۳ اعلام شده که البته به دلیل اینکه متقاضیان اصول بهداشتی را رعایت می کنند تعداد مراجعات از حدود روزانه ۷۰۰ نفر به حدود ۳۰۰ نفر رسیده است.

از هفته های قبل برنامه ریزی شده بود که نیمه اسفند ماه در شهر جدید پرند با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ۳۸۵۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل شود.

آنطور که مدیرعامل عمران پرند عنوان کرده برنامه افتتاح به قوت خود باقی است اما ممکن است با تعداد محدودتری برگزار شود و حتی اگر برنامه به شکل رسمی لغو شود تحویل واحدها به صورت غیر رسمی انجام خواهد شد کما اینکه هم اکنون نیز این روند در حال انجام است.

در شهر جدید پردیس نیز با وجود کاهش ساعات کاری کارگزاری مسکن مهر، پروژه های عمرانی از قبیل ساخت دیوارهای حائل، نصب آسانسور، آسفالت معابر و تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی پی‌گیری می‌شود. پیش از این مدیرعامل عمران پردیس به ایسنا گفته بود که روزانه ۲۰۰ واحد به متقاضیان تحویل می شود.

روز ۱۶ بهمن ماه نیز ۱۰ هزار و ۲۷ واحد مسکن مهر در پردیس تحویل شد که بالاترین تعداد واگذاری در یک افتتاحیه رسمی از آغاز پروژه مسکن مهر تاکنون بوده است.

با این افتتاح مجموعه واحد های تحویل داده شده در پردیس به بیش از ۴۵ هزار مورد رسید و ۳۵ هزار واحد باقیمانده که طبق وعده ها قرار است تا پایان سال ۱۳۹۹ تکمیل و تحویل داده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسكن مهر کروناویروس مسکن مهر شهر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد

ناصر چیتگر گفت: این زمینها در مجموع برای احداث حدود ۲ هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و هر زمین برای ساخت ۲ واحد مسکونی به ۲ نفر از افراد متقاضی واگذار شد.

وی ادامه داد: ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن گناباد اکنون در ۱۲ سایت در حال احداث است که از این میان سایت ۲۴۰ هکتاری بزرگترین سایت برای اجرای این طرح در استان خراسان رضوی است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد تصریح کرد: پنج هزار واحد مسکونی در سایت ۲۴۰ هکتاری احداث می شود و تاکنون یک هزار و ۳۵۲ قطعه زمین برای احداث ۲ هزار و ۷۰۰ واحد توسط اداره راه و شهرسازی برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن تحویل داده شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این تعدادی زمین در سایر سایتهای نهضت ملی مسکن گناباد به متقاضیان واگذار شده که مراحل ساخت واحدهای آنان در حال اجرا است.

چیتگر اظهار کرد: ۹۷۰ واحد نهضت ملی مسکن گناباد در مرحله پی ریزی (فوندانسیون) ، ۵۲۰ واحد اسکلت بندی و سقف و همچنین ۲۰۰ واحد نازک کاری و مراحل پایانی خود را طی می کند.

رییس اداره راه و شهرسازی گناباد هم گفت: از مجموع ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن مناطق شهری گناباد ثبت نام کردند، شرایط نخست ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر تایید و افزون بر ۶ هزار نفر هم تایید نهایی شدند.

سعید خواجه افزود: بیش از ۴۰۰ هکتار زمین در یک سال گذشته برای اجرای نهضت ملی مسکن به محدوده مناطق شهری و روستایی این شهرستان الحاق شد، در حالیکه از ابتدای انقلاب تا آغاز به کار دولت سیزدهم تنها ۷۵ هکتار زمین به محدوده این شهرستان الحاق شده بود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است