Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: عشق دختر همسایه مادر 45 ساله افغانی را به کشتن داد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، نیمه شب گذشته پسر 20 ساله افغانستانی مادرش را با ضرب گلوله کشت.

سخنگوی پلیس محلی در خصوص این جنایت عنوان کرد که نیمه شب با تماس اهالی یک محله مبنی بر صدای شلیک گلوله ماموران به محل حادثه اعزام شدند که در پی آن جسد یک زن 45 ساله به پزشکی قانونی انتقال و پسر 20 ساله مقتول قبل از فرار دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم در بازجویی به قتل مادرش طی یک درگیری خانوادگی اعتراف کرد و مدعی شد به خاطر این که مادرش با ازدواج او با دختر مورد علاقه اش که همسایه شان نیز بوده موافقت نکرد با یکدیگر درگیر شده و در این دعوای خانوادگی با اسلحه شکاری به سمت زن بیچاره شلیک کرده و او را به قتل رسانده است.

گزارش پزشکی قانونی حاکی از آن است که طی معاینات پزشکی مشخص شد که مقتول قبل از قتل مورد ضرب و شتم شدیدی قرار گرفته و اثرات زخم و جراحت روی بدنش نشان از درگیری وحشتناک قبل از قتل را نشان می دهد.

در حال حاضر قاتل بی رحم در زندان است تا به زودی مجازاتی برایش در نظر گرفته شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا پلیس جنایت حادثه پزشکی فرار قتل ضرب و شتم قاتل زندان اخبار حوادث عشق مادر دختر همسایه درگیری خانوادگی کرونا فیلم عکس ویروس تلگرام اخبار تهران حوادث تهران بیمارستان بیماری کرونا در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع مرحوم «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، با حضور اعضای بیت امام خمینی، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در قم برگزار شد.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسس حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح روز پنجسنبه پس از طی دوره ای بیماری در گذشت. در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900226

دیگر خبرها

  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • آیین گاوکشان 
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت