Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: دشمن دستاورد مهم انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان را هدف قرار داده و به دنبال تخریب آن است، غافل از آنکه ملت ایران با وحدت و همکاری این مرحله را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در ارتباط با لزوم رعایت توصیه های پزشکی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه به خبرنگار راه آرمان گفت:  با توجه به اینکه جمعی از هم وطنان ما گرفتار ویروس کرونا شده اند و در این بین متاسفانه تعدادی جان باخته اند لازم است به صورت جدی توصیه های بهداشتیبه طور کامل توسط افراد و مجموعه ها رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: ریشه کنی این ویروس نیازمند فرماندهی متمرکز و واحد است، بنده در این زمینه تابع نظرات کارشناسی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا هستم از این رو باید در همه تابع شبکه بهداشت و درمان استان باشند.

وی ابراز کرد: بر اساس آموزه های دینی همانگونه که باید در اصول فقه از فقها پیروی کنیم، اکنون لازم است که به متخصصان امین و متدین در حوزه پزشکی مراجعه کنیم.

امام جمعه کرمان بیان کرد: اگر این متخصصان به ما بگویند که روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان ایراد دارد ما با علم به این ضرر روزه بگیریم، مرتکب خلاف شرع شده ایم، در شرایط کنونی توصیه حقیر به مردم همان توصیه پزشکان محترم است که از سوی صدا و سیما اعلام می شود.

علیدادی سلیمانی یادآور شد: رعایت بهداشت فردی و محیطی از اولویته ای اصلی در روزهای پیش رو است، تا حد امکان باید از تجمع ها دوری جست و در شرایط خاص هم با فاصله مناسب از افراد، بدون دست دادن، روبوسی و… به ابراز لطف و محبت نسبت به همنوعانمان اقدام کنیم.

وفاق و همدلی شاه کلید شکست ویروس کرونا

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: ما میتوانیم با وفاق و همدلی بر این ویروس منحوس هم فائق آییم و کرونا را شکست دهیم، ملت ایران با همدلی مشکلات بزرگتری را حل کرده است و این امتحان گرچه سخت اما در برابر آنها چیزی نیست.

وی اذعان کرد: شیوع این ویروس را باید جدی بگیریم و در عین حال نباید دچار وسواس، نگرانی های بی مورد و اضطراب شویم، جو روانی موجود تا حد زیادی معلول جوسازی های شبکه های اجتماعی و رسانه های خارجی است که متاسفانه می خواهند از یک بیماری هم به نفع اغراض سیاسی خود بهره ببرند.

خطیب جمعه کرمان تاکید کرد: در این زمینه ما باید اخبار و توصیه ها را از مراجع رسمی و صدا و سیما پیگیری کرده، به آمارسازی ها و وحشت آفرینی های این رسانه ها توجه نکنیم.

کادر درمانی خط مقدم مبارزه با ویروس جدید کرونا

علیدادی سلیمانی ادامه داد: بنده این فرصت را غنیمت شمرده و از سربازان خط مقدم مبارزه با این بیماری اعم از پزشکان، پرستاران، عوامل پاراکلینیکی، بهیاران، نیروهای خدماتی و همه دست اندرکاران نظام سلامت صمیمانه قدردانی و تشکر کنم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان مطرح کرد: ما در این شرایط بیش از پیش به وحدت، محبت و مهربانی نیاز داریم، از آحاد مردم مومن و متدین استان کرمان درخواست می کنم به یک دیگر توجه داشته باشند، لبخند و مهربانی را در مواجهه با یکدیگر فراموش نکنند و به یکدیگر روحیه دهند.

وی یادآور شد: در این ایام فروش برخی از اصناف دچار مشکل شده است، بنابراین لازم است هر کس به نوبه خود درخت مهری بکارد، صاحبخانه ها مراعات مستاجرها را کنند و طلبکاران محبت بیشتری به بدهکاران داشته باشند.

امام جمعه کرمان تشریح کرد: ملت ایران در مبارزه با این ویروس هم سرافراز می شود چرا که ما ملتی قوی هستیم، یکی از نقاط قوت و دستاوردهای انقلاب اسلامی، حوزه بهداشت و پزشکی است.

علیدادی سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن این دستاورد مهم انقلاب اسلامی را هدف قرار داده و به دنبال تخریب آن است، غافل از آنکه ملت ایران با وحدت و همکاری  این مرحله را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: علیدادی سلیمانی ویروس کرونا استان کرمان ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد بازدید کرد.

عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در بازدید از دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد، اظهار کرد: باید اعتراف کنم حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی که مقام معظم رهبری قبل و بعد از انقلاب اسلامی فرمود‌ه‌اند در این نمایشگاه ظهور و بروز یافته است و این حرکت در مسیر این تمدن را امروز مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: این عزیزان در نوجوانی در حوزه‌های مختلف محیط زیست، دارو‌های گیاهی، علوم پایه و مهندسی پزشکی دستاورد‌های فناورانه خود را به نمایش گذاشته‌اند که مسرت‌بخش و امیدآفرین است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر حمایت از دستاورد‌های پژوهشی دانش آموزان سمپادی بیان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر دستگاه‌ها باید تلاش کنند که از این دستاورد‌ها حمایت شود تا این نسل خوش‌فکر انگیزه بیش از پیش پیدا کند.

خسروپناه گفت: مباحث علمی و دانشی یک بخش است، بخش دیگر بینش است، دانش و بینش، علم و ایمان دو بال هستند باید دانش و بینش ارتباط داشته باشند تا اگر شبهاتی داشته باشند برطرف و استعداد‌های علمی شکوفاتر شود، باید از معلمان و مدیرانی که باعث شکوفا شدن این استعداد‌ها شده‌اند، سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • مدیر برنامه جهانی غذا: شمال غزه به «قحطی تمام عیار» دچار شده است
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است