Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت ملک‌نیا فضای حاکم بر جامعه در نیمه دوم سال را دلیل اصلی کاهش مخاطبان و شکست فیلم‌های سینمایی در گیشه دانست.

آیت ملک‌نیا، مدیر سالن‌های سینمای موزه سینما، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، درباره کاهش میزان فروش فیلم‌های سینمایی در نیمه دوم سال، گفت: فضای حاکم بر جامعه در نیمه دوم سال بسیار تلخ و افسرده بود و این شرایط قطعاً بر میزان فروش فیلم‌های سینمایی در این روزهای سال تأثیرگذار بوده و دلیل اصلی کاهش میزان فروش بلیت‌های سینما همین مسأله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک‌نیا تصریح کرد: اتفاقات آبان ماه و پس از آن دی ماه باعث شد تا مردم تمرکزشان بر مسائل دیگری باشد و چندان توجهی به سینما و فیلم‌های اکران شده نداشته باشند.

او در پایان گفت: امروز هر شخصی که بخواهد یک فیلم در سینما ببیند و بلیت بخرد درباره فیلم و موضوع آن به اندازه کافی تحقیق می‌کند. دیگر نمی‌توان با حضور چهره‌های مطرح در یک فیلم به فروش آن اطمینان داشت پس فیلم‌هایی مثل «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده با وجود بازیگران مطرحی که دارد اگر نتوانند با موضوع و قصه‌شان توجه مخاطبان را به خود جلب کنند قطعاً در گیشه شکست می‌خورند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهدی فخیم زاده مشت آخر فیلم های سینمایی نیمه دوم سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه بازداشت عامل مرگ زهره فکور بازیگر سینما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 شخصی که با تهدید و اخاذی (ظاهراً به واسطه در اختیار داشتن برخی محتواها) زمینه ساز خودکشی زهره فکور شده بود، ساعتی پیش از مخفیگاهش طی یک عملیات فریب دستگیر شد. «حسین شاهرخی وکیل زهره فکور صبور در صفحه اینستاگرامش ضمن انتشار ویدیویی، اعلام کرد: «پس از انتشار خبر محکومیت فرد مرموز در پرونده مرحوم زهره فکور صبور به لطف پروردگار طی عملیات ویژه مامورین خدوم نیروی انتظامی […]ظرف ۲۴ ساعت در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد. احتمالا تعداد شاکیان فرد متهم به قتل زهره فکور صبور بیشتر از چیزی است که پیش‌بینی می‌کنند.... ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی و تمام کسانی که از این فرد شکایت یا ادعایی دارند درخواست می‌شود ظرف ۴۸ ساعت آینده به کلانتری ۱۲۹ جامی و یا دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه نمایند» در ویدیوی منتشر شده صدا و تصویر مهران مهام تهیه کننده سینما و تلویزیون و همسر این بازیگر فقید که بر سر این فرد مشکوک فریاد می‌زند، قابل مشاهده است. ویدیوی لحظات بازداشت این شخص را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظه بازداشت عامل مرگ زهره فکور بازیگر سینما
  • سهم سازمان سینمایی از نمایشگاه کتاب
  • حضور فارابی با ۱۶ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • حضور پررنگ بنیاد سینمایی فارابی در نمایشگاه کتاب
  • حضور انتشارات بنیاد سینمایی فارابی با ۱۶ اثر جدید در نمایشگاه کتاب
  • بنیاد سینمایی فارابی، ۱۶ عنوان کتاب جدید را در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌کند
  • خزاعی: انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم
  • واکنش رئیس سازمان سینمایی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم‌ها
  • بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم‌ها ندارد
  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است