Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:42:11 GMT

هالیوود؛ چوب مقدس سینمای صهیونیسم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۷۷۶۰

هالیوود؛ چوب مقدس سینمای صهیونیسم

ایسنا/لرستان یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: سینمای هالیوود به‌معنای چوب مقدس سینمای سیاسی صهیونیسم جهانی برای پیشبرد اهداف مورد نظر است تا مخاطبان را ضد مذهب، لائیک و ضد خدا بار بیاورد که اکنون جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده‌است.

امیرعلی‌حیدر امیری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جنگ نرم و ابعاد مختلف آن، اظهار کرد: جنگ نرم معادل ضرب‌المثل «با پنبه سر بریدن» است، اگرچه به ظاهر برای مخاطبان خود دارای جذابیت است اما در باطن موجب تخریب، فنا و نابودی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ادعاهای جوزف نای در کتاب پاورسافت، بیان کرد: این نویسنده به‌خوبی در این کتاب اذعان کرده که ملت ایران را نمی‌توان با توپ و تانک از بین برد بلکه راه نابودی آن‌ها جنگ نرم است و به‌همین خاطر ما باید نسبت به این قضیه آگاه باشیم تا در برابر دشمنان مغلوب نشویم.

امیری این مدرس دانشگاه با اشاره به وجه تمایز جنگ نرم و سخت، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس و جنگ سخت علیه ایران، ریخته شدن خون هر شهید افتخار محسوب می‌شد اما در جنگ نرم کشته‌ها نه‌تنها مایه افتخار نبوده بلکه مایه ننگ به‌شمار می‌آیند.

این استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ایم‌که دشمن در جنگ سخت شناخته شده و مُحرض است، عنوان کرد: در جنگ نرم دشمن مشخص نیست و پشت فضاهایی مانند فضای مجازی و ابزارهایی مانند ماهواره پنهان شده و با هدف قرار دادن ایمان، باورها، عقاید و فرهنگ، جامعه، هدف خود را نابود می‌کند.

وی با بیان این‌که راه‌اندازی هر پایگاه و شبکه اجتماعی و ماهواره‌ای مستلزم حداقل هشت میلیون دلار هزینه است، تصریح کرد: راه‌اندازی این شبکه‌ها با صرف هزینه هنگفت توسط دشمنان و در اختیار قرار دادن رایگان آن‌ها برای مخاطبان اهداف نهانی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به تغییر و در نهایت نابودی فرهنگ جامعه ما اشاره کرد.

امیری با اشاره به این‌که شبکه‌های ماهواره‌ای به ظاهر آموزش آشپزی و سریال پخش می‌کنند اما درواقع هدفی جز رواج چشم و هم‌چشمی، جایگزین کردن سفره‌های غربی به‌جای سفره ایرانی و تغییر ذائقه مردم ندارند، عنوان کرد: جنگ نرم عملیات روانی رسانه‌ای دشمن در قالب جذابیت به‌منظور از پای درآوردن جوامع هدف است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این‌که امروزه رسانه‌ها مهم‌ترین ابزار در خدمت صهیونیسم جهانی هستند، ادامه داد: ۹۳ درصد خبرگزاری‌های بزرگ دنیا در دست صهیونیسم جهانی است و با ترسیم سیاست‌های خاص، آن‌ها را به خدمت خود می‌گیرد تا با جوامع هدف مقابله کند.

وی با بیان این‌که هدف از ساخت فیلم‌ها و برنامه‌های مختلف صهیونیستی، جوانان و فرزندان ایرانی است، افزود: سینمای هالیوود به‌معنای چوب مقدس سینمای سیاسی صهیونیسم جهانی برای پیشبرد اهداف مورد نظر است تا مخاطبان را ضد مذهب، لائیک و ضد خدا بار بیاورد.

امیری با اشاره به این‌که حتی بازی‌های رایانه‌ای نیز در واقع سیاسی و برنامه‌ریزی شده هستند و در طراحی آن‌ها ارزش‌های ایرانی اسلامی به تمسخر گرفته شده است و هدف تخریب این ارزش‌هاست، اضافه کرد: امروزه غرب با روش‌های مختلف در جنگ نرم با کشور ایران، سرنوشت ما را به بازی گرفته و اگر هوشیار نباشیم، تفکر، باورها و ارزش‌های ما نابود خواهد شد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این‌که فرهنگ کشور ما ایرانی ـ اسلامی است، باید والدین و بزرگترها فرزندان خود را آگاه کرده و آن‌ها را با فرهنگ اهل بیت (ع) آشنا کنند تا در این جنگ خاموش پیروز شویم، عنوان کرد: باتوجه به تعدد شبکه‌های مجازی و استقبال مردم از آن‌ها لازم است که والدین بر عضویت فرزندان خود در این فضاها نظارت داشته و جوانان و نوجوانان ایرانی نیز با انتشار پیام‌های اسلام و انقلاب در این شبکه‌ها به مقابله با دشمن بپردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هالیوود صهیونیسم کارشناس مسائل سیاسی صهیونیسم جهانی جنگ نرم شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند

سامانه ثبت طرح مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ بازگشایی می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علاقمندان به سینمای مستند و همکاری با مرکز گسترش می‌توانند از 17 اردیبهشت 1403 با ورود به سامانه ثبت طرح درdefc.ir (بخش تولید) طرح خود را ثبت کنند.

پیگیری وضعیت بررسی طرح‌ها و نتایج در سامانه مرکز و صفحه شخصی امکانپذیر است.

اولویت‌های مرکز گسترش در حمایت آثار به شرح زیر است:
 

خانواده و جمعیت
محیط زیست، مدیریت انرژی، حیات وحش
طرح مسائل اجتماعی، پرسشگری، مطالبه‌گری
پیشرفت و تولید در کشور

بدیهی است طرح‌هایی که در قالب این اولویت‌ها نباشند اما با معیارهای تولید و حمایت در مرکز گسترش همخوانی داشته باشند، فرصت ساخت را به دست خواهند آورد.

همچنین طرح‌هایی که دارای دمو باشند، در اولویت بررسی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • سری جدید برنامه «هفت» از امشب در قاب تلویزیون
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • جنبش دانشجویی غرب نتیجه «وعده صادق» است + فیلم
  • علل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند