Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گویی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی از سوی آحاد مردم به منظور از بین بردن این ویروس شایع در کشور تأکید کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تجلیل از خدمات و مجاهدت های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: امروز مجموعه درمانی و پزشکی کشور به عنوان مدافعان سلامت نقش بسیار برجسته ای در مقابله با ویروس کرونا دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان این که مراقبت‌های بهداشتی و رعایت قواعد پیشگیری بهترین راه برون رفت کشور از این مشکل است، افزود: پرهیز از ایجاد هراس و وحشت از جمله مسائل مهمی است که باید مورد توجه همه بخش‌ها قرار گیرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که هیچ گاه نباید از خداوند متعال غافل شویم و باید به شدت از بزرگنمایی و هراس افکنی در میان مردم در رابطه با این بیماری که چیزی شبیه آنفولانزا است پرهیز کنیم، خاطرنشان کرد: متخصصان توانمند ما در وزارت بهداشت و درمان، بر اساس اطلاعات و آمار جهانی بر این باورند که کرونا بسیار کم ‏خطرتر از ویروس آنفولانزا است.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که دشمن با القاء ترس، واهمه‏ عمومی، بزرگ ‏نمایی غیر عادی، التهاب‏ آفرینی و شایعه سازی به دنبال اضطراب عمومی در بین مردم است، تصریح کرد: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند نشاط، امید و شادابی برای مقابله با این ویروس هستند.
 
وی با تأکید براین که ایران اسلامی در عرصه رعایت بهداشت بر اساس شاخص‌های جهانی، جزء کشور‌های برتر دنیا است، بیان داشت: مردم ما نباید به اخبار و مطالب بیان شده از سوی هر شخص و نهادی غیر از مسؤولان وزارت بهداشت توجه کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن در این ماجرا به دنبال ایجاد حس وحشت و رعب در میان مردم و ناکارآمد جلوه داده مسؤولان کشورمان است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که کشورمان از لحاظ توان درمانی و بهداشتی جزء کشور‌های برتر منطقه و جهان است.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که دشمن در موضوع ویروس کرونا در صدد ایجاد توطئه‌ای تازه با سوء استفاده از فضای به وجود آمده علیه کشور است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در عرصه‌ها و صحنه‌های گذشته نشان دادند که هیچ گاه فریب هیاهوی دشمن را نخواهند خورد.
 
وی با بیان این که یکی از زیر ساخت‏‌های اصلی آرامش ‏بخشی که به اطمینان و سکینه جمعی کمک می ‏کند، توصیه به یاد خدا، ذکر الهی و توسل به ذواتِ مقدسه معصومین (ع) است، خاطرنشان کرد: باید از سخنانی که موجب التهاب و جریحه ‏دار شدن روحیه مردم می ‏شود به شدت خود داری شود.

منبع: رسا

منبع: تقریب

کلیدواژه: استاد حوزه علمیه مازندران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است

آیت الله حسینی بوشهری،خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قم با اشاره به نهم اردیبهشت و روز شورا گفت: شورا‌ها جایگاه مهمی در دین و قانون اساسی دارد و کسانی که وارد شورا می‌شوند باید پایبند به قانون، پاکدست و توانمند باشند و در ارائه خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه شورا‌ها با مسئولین هم افزا هستند افزود: شورا بخاطر امکانات و قدرتی که در اختیار دارد نباید محل سو استفاده برخی قرار گیرد و وجود افراد خوش سابقه و دلسوز برای مردم، ابزار موفقیت شوراهاست.

وی در ادامه به شهادت استاد مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری معلمی بود که برای همه سطوح جامعه باید الگو باشد چرا که در علم و اخلاق در قله بود و نام گذاری روز شهادتش بعنوان روز معلم بسیار پرمعنی است و معلمان باید برای دانش آموزان و دانشگاهیان الگو باشند.

امام جمعه قم آموزش علم و یاد دادن تفکر عمیق برای جلوگیری از سطحی نگری و آموزش عملی اخلاق را سه رکن معلمی دانست و افزود: اگر می‌خواهیم در جامعه تحویل ایجاد شود باید از آموزش و پرورش آغاز کنیم.

وی افزود: بودجه آموزش و پرورش باید تامین باشد و معلمان با عشق و علاقه سرکلاس حاضر شوند و درگیر رتبه بندی و معیشت نباشند همچنین سند تحول باید مو به مو اجرا شود تا شاهد تحول در نظام آموزشی کشور برای تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی باشیم .

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود