Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده گروه دانشجویی جمعیت امام حسن (ع) و عضو قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی اقدامات این گروه را در پیشگیری از بیماری کرونا تشریح کرد.

حسینی، نماینده گروه دانشجویی جمعیت امام حسن (ع) و عضو قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: جمعیت امام حسن که در محلات حاشیه نشین کشور فعال است فراخوانی را به گروه‌های فعال در عرصه آسیب‌های اجتماعی و حاشیه نشین دادیم مبنی براینکه با توجه به شیوع کرونا اقداماتی با رویکرد آموزشی برای مردم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مردم ساکن حاشیه شهر‌ها بخش اعظمی از جمعیت شهر‌های بزرگ را تشکیل می‌دهند و چون در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند به احتمال زیاد از حداقل بهداشتی برخوردارند و از نظر جمعیتی هم، جمعیت قابل توجهی را شامل می‌شوند.

وی افزود:محلات حاشیه نشین فاقد مراکز بهداشتی و سلامت هستند بنابراین در این زمینه فعالیت خواهیم کرد، اقداماتی که در این زمینه برنامه ریزی شده در ۲۰ استان و نهایتا در کل کشور که هر استان ۱ تا ۳ گروه فعال باشند.

حسینی اضافه کرد:اقداماتی از قبیل: آموزش بهداشت به صورت خانه به خانه ومحله به محله که باعث تجمع نشود را داشته باشیم و احتمالا بروشور‌ها و عکس نوشت‌هایی هم در این زمینه توزیع خواهیم کرد.

وی در خصوص اقدامات دیگر این گروه دانشجویی گفت: از دیگر اقدامات پیش بینی شده نظارت و بازرسی از مراکز درمانی و بهداشتی است که برخی مراکز فقدان مدیریتی مناسب دارند و روند درمان کند است همچنین نظارت بر احتکار مواد بهداشتی است که گروه‌های جهادی می‌توانند در این زمینه اقدامات مناسبی را داشته باشند.

حسینی اضافه کرد: اقدام ویژه جمعیت امام حسن  اعلام فراخوانی در حوزه مددکاری است برای کمک بع افرادی مانند کودکان کار، دست فروش و .. که بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جمعیت امام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی