Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن آصفری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با ارزیابی خود از پیام انتخاب نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی مردم به دولت و مجلس فعلی اظهار داشت: پیام این انتخابات این بود که مردم دیگر از جناح بازی‌ها و خط بازی‌ها خسته شدند. این‌هایی که یکبار با عنوان جناح اصلاح‌طلب و یک بار جناح فلان و بهمان کرسی‌های مجلس را به دست می‌گیرند به جای اینکه بخواهند به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم، اشتغال و کم کردن تورم باشند به دنبال نزاع‌های جناحی هستند درحالی که مردم از این روند خسته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: پیام این انتخابات این است که ما افرادی را روی کار بیاوریم تا پیگیر مشکلات و مسائل کشور چه در حوزه اشتغال چه در حوزه سرمایه‌گذاری و باز کردن سفره معیشت مردم باشند. ناکارآمدی مجلس دهم، مردم را گلایه‌مند کرد تا در پای صندوق‌های رأی به کسانی رأی دهند که بیشتر دنبال مطالبه‌گری حقوق مردم باشند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اولویت مجلس باید معیشت و اشتغال مردم باشد و مسائل و موارد دیگر را در اولویت‌های بعدی خود قرار دهد، تصریح کرد: مجلس باید در خصوص معیشت، مسائل اقتصادی، تورم و گرانی برنامه خوبی را در این دوره از خود نشان دهد و دولت نیز باید به مجلس کمک کند و این دو همراه هم باشند تا در جهت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اقدام کنند و حداقل تا پایان دوره مجلس و دولت کارنامه خوبی از خود بروز دهند.

آصفری در پایان گفت: امروز دولت نتوانست به شعارهایی که داده بود عمل کند و مجلس دهم متأسفانه یکی از مجالس ناکارآمد بود؛ با این انتخاب مردم، باید تلاشی مضاعف صورت گیرد تا سطح رضایت‌مندی مردم نسبت به مجلس و دولت بالا برود. البته مردم همراه انقلاب و نظام هستند اما نسبت به ناکارآمدی مجلس و دولت گلایه‌مندند و مجلس منتخب باید این مشکل را حل کند.

کد خبر 4866187 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس یازدهم انتخابات 98 انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان ویروس کرونا ستاد انتخابات کشور ایران هیئت دولت وزارت کشور عباسعلی کدخدایی لایحه بودجه 99 حسن روحانی اسحاق جهانگیری حجت الاسلام حسن روحانی انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الله فیروزی با اشاره به ضرورت تامین برق واحد‌های تولیدی و صنعتی با توجه به فرارسیدن فصل گرما، گفت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابتدا باید ظرفیت موجود را حفظ و سپس بستر را برای حضور مردم در این حوزه فراهم کرد که قطعی برق موجب آسیب به ظرفیت تولید می‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاید در راستای تامین نیاز مردم از قطعی برق مصارف خانگی خودداری شود تا مردم در کار‌های روزمره دچار مشکل نشوند، اما باید به این نکته نیز توجه کرد که آسیب‌های ناشی از قطع برق صنایع نیز متوجه مردم می‌شود، زیرا قطعی برق موجب بیکاری کارگران می‌شود و این موضوع به صورت مستقیم در معیشت خانوار اثرگذار است.   وی با اشاره به یکی دیگر از آثار نامطلوب قطعی برق، بیان کرد: از آنجاکه به دلیل قطعی برق، تولید در واحد‌های صنعتی کاهش می‌یابد، بازار با کمبود محصولات تولیدی این واحد‌ها روبه‌رو خواهد شد در نتیجه قیمت این کالا‌ها افزایش پیدا می‌کند، این موضوع نیز به صورت مستقیم بر مردم اثرگذار است مانند آنچه که در چند سال گذشته در حوزه فولاد و سیمان رخ داد.   فیروزی گفت: وزارت نیرو در تلاش است که از توانمندی کارخانه‌های بزرگ برای تولید برق استفاده شود که این موضوع هنوز محقق نشده و باید مشوق‌های بیشتر و بهتری برای این موضوع در نظر گرفت.   عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید زیرساخت‌های موردنیاز تولید مانند برق و گاز را تامین کرد، تصریح کرد: پذیرفته شده نیست که برای تامین مصارف خانگی به سراغ قطع برق صنایع برویم، زیرا قطعی برق در واحد‌های تولیدی نیز بر زندگی مردم اثرات نامطلوبی دارد.

دیگر خبرها

  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند