Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان با بیان اینکه جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفند ماه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد در سراسر کشور و استان فارس برگزار می‌شود، اظهار داشت: هزار و ۱۳۸پایگاه امدادی به همراه ۲۲۰ مرکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

مدیر کل امداد فارس عنوان کرد: امسال ۷۰۰ هزار پاکت برای دریافت کمک بین دانش آموزان توزیع شده است که در صورت پایدار بودن مدارس پیش بینی می‌شود که از ۴ هزار مدرسه در نظر گرفته شده و ظرفیت دانش آموزان برای کمک به نیازمندان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بذرافشان با بیان اینکه مردم نیک اندیش استان علاوه بر راه‌های مذکور می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیرحضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند، خاطرنشان کرد: کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #۰۷۱*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۷۳۰۷۳۰۰۰ که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص یافته است.

او افزود: خیران و مردم نیکوکار استان می‌توانند با نصب اپلیکیشن‌های سکه، سنا و تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ و سایت امداد امام (ره) به نشانی emdad.ir نیز اقدام به ارائه کمک‌های خود به نیازمندان کنند.

مدیرکل امداد فارس گفت: پارسال با کمک مردم نوع دوست استان ۲۳۵ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری جمع آوری شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشن نیکوکاری استان فارس کمیته امداد امام خمینی 1358 پایگاه جشن نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت

به گزارش خبرنگار مهر، همایش یاد استاد بررسی آرا و اندیشه‌های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

این همایش با حضور آیت الله رجبی ریاست مؤسسه امام خمینی (ره)؛ حجت الاسلام مجتبی مصباح، رحیم پور ازغدی برپا خواهد شد.

این همایش فردا پنجشنبه ١٣ اردیبشهت ماه از ساعت ۹ صبح در مجتمع شهدای سرچشمه واقع در تهران، بهارستان، مجتمع شهدای سرچشمه برپا خواهد شد.

علاقه مندان جهت حضور می‌توانند از لینک https://survey.porsline.ir/s/IQ۵IDJz ثبت نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر برادران با شماره ۰۹۹۶۲۸۶۷۵۰۰ و خواهران با شماره ۰۹۳۸۷۸۰۴۱۶۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094127 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • آیین تقدیر از مقام معلم در مدارس فسا برپا شد
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان