Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین- در حالی که در خبرها آمده بود آنتونی استوکس قرار است به زودی به ایران بازگردد و در تمرینات پرسپولیس شرکت کند این بازیکن در لندن دستگیر شده تا در مورد پرونده جنجالی خود پاسخگو باشد. به نقل از آیریش سان، «آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پرسپولیس به محض ورود به لندن در فرودگاه توسط پلیس دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم که اکنون در عضویت تیم پرسپولیس قرار دارد در دوبی بود و قرار بود روز دوشنبه یعنی فردا در دادگاه همیلتون حاضر شود.

باشگاه پرسپولیس از وضعیت این بازیکن اظهار بی اطلاعی کرده و عنوان کرده است استوکس هنوز خودش را به تمرینات تیم نرسانده است. با این حال او اعلام کرده به دلیل شیوع کرونا فعلا به ایران نخواهد رفت.»

کد خبر 488427 برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، اوستون اورونوف ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس که طی هفته‌های اخیر بازیکنی تاثیرگذار در جمع شاگردان اوسمار ویرا لقب گرفته، اکنون در آستانه بازی با نساجی با سرماخوردگی مواجه شد.

اتفاقی که طی ساعات اخیر نگرانی بزرگی را در اردوی سرخپوشان شکل داده و هواداران در این بازی حساس برای همراهی او با ابهام مواجه هستند.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که این بازیکن از نظر بدنی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و احتمالا در ترکیب اصلی نیز سرخپوشان را برابر نساجی همراهی خواهد کرد.

پرسپوليس اکنون با اختلاف یک امتیازی نسبت به استقلال در پنج هفته مانده به پایان فصل، امیدوار به تکرار قهرمانی و بازگشت به صدر جدول است و باید دید نتایج این هفته به چه شکلی رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • انتقاد جیمی کرگر از آنتونی: خفه شو و برو رختکن!
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • رکورد بی‌نظیر آنتونی ادواردز در تاریخ NBA
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!