Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:22:32 GMT

۴۱۰ سارق و توزیع کننده مواد مخدر در ساوه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۷۷۸۳

۴۱۰ سارق و توزیع کننده مواد مخدر در ساوه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی در این باره اظهار داشت: طرح‌های عملیاتی متعددی در یک ماهه گذشته در سطح این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح‌های عملیاتی، مأموران انتظامی موفق به دستگیری ۲۸۹ نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد و ۱۲۱ نفر سارق شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این عملیات‌ها ۱۹۸ فقره انواع سرقت کشف و اموال کشف شده با مالباختگان تحویل داده شد و در مبارزه با مواد مخدر نیز مقدار ۴۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی آبادی بیان داشت: اجرای این طرح‌ها علاوه بر اینکه احساس امنیت را در بین شهروندان افزایش داده باعث کاهش سرقت‌های خرد در سطح شهرستان شده است.

کد خبر 4867498

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی دستگیری سارق انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین بارش باران شیراز بیرجند مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد