Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مهم مشارکت مردم در مقوله توسعه تاکید کرد: توسعه متوازن هنگاهی محقق می شود که تعامل دوسویه، سازنده و اثربخشی میان دستگاه های تصمیم گیر و مردم وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بدر شکوهی در جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی استان، افزود: نگاهی به کارنامه درخشان 41 ساله جمهوری اسلامی، نشان می دهد هر جا که عرصه برای نقش آفرینی و اثرگذاری مردم مساعد بوده اقدامات گران سنگی صورت گرفته و موانع جدی از پیش پای کشور برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: لازم است با درک این تجربه، تمامی دستگاه های اجرایی زمینه را برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت مردم در پیشبرد اهداف نظام اسلامی در حوزه اجتماعی وفرهنگی فراهم کنند.

وی همچنین با اشاره به عملکرد قابل تقدیر برخی موسسات خیریه و گروه های مردم نهاد در رسیدگی به مددجویان بهزیستی در سطح استان، سامان دهی موسسات خیریه جهت هم افزایی و انسجام بخشی به اقدامات حمایتی را جزو اولویت های اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری دانست که اقدامات مهمی در این راستا در سال جاری صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان نیز در این جلسه گفت: در 9 ماهه سال جاری بیش از 80 میلیارد تومان از طریق خیران محترم استان برای حوزه های محتلف مرتبط با رسیدگی به مددجویان هزینه شده است که به رغم برخی مشکلات اقتصادی که گریبانگیر کشور شده است این رقم رشد 11 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

فرگل صحاف این افزایش کمک های مردمی را ناشی از دلبستگی و تعهد مردم فرهیخته استان به افراد مددجو و نیازمند دانست و با اعلام اینکه 12 میلیارد ریال کمک مردمی جهت تامین هزینه جهیزیه مددجویان جمع آوری شده است، افزود: با توجه به افزایش قیمت لوازم منزل، امیدواریم با مشارکت افزون تر مردم خیراندیش و دلسوز استان بتوانیم برای کلیه مددجویانی که پیوند ازدواج برقرار می کنند جهیزیه مناسب تامین کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز اجتماع فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات وعده صادق در پاسخ به تحرکات رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

کد خبر 6092975 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی