Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از اجرای مستمر ضدعفونی و گندزدایی بخش های مختلف آرامستان بهشت محمدی سنندج خبرداد و گفت: شهروندان تا عادی شدن شرایط روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه جهت زیارت اهل قبور مراجعه نکنند.

توفیق سرفراز در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان اینکه هر روز و بطور مستمر بخش‌های مختلف آرامستان بهشت محمدی شامل غسالخانه، سالن انتظار، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان پارکی و همچنین نمازخانه ضدعفونی و گندزدایی می شود اظهار کرد: تا عادی شدن شرایط شهروندان در روزهای دوشنبه و پنجشنبه جهت زیارت اهل قبور مراجعه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ویروس کرونا که از هفته گذشته  در سطح کشور شیوع یافته و باعث شد که براساس ابلاغ‌های وزارت بهداشت تمهیدات و اقداماتی از سوی اکثر سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری صورت گیرد.

سرفراز افزود: با توجه به اینکه اغلب مراجعه‌کنندگان به این سازمان جهت امورات کفن و دفن و همچنین زیارت اهل قبور در رنج بالای سنی هستند و احتمال ابتلا به این ویروس را دارند مقرر گردید تا عادی شدن وضعیت روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت زیارت اهل قبور به این سازمان مراجعه نکنند.

وی ادامه داد: در راستای حفظ سلامت مراجعه‌کنندگان به آرامستان بهشت‌محمدی بخش‌های مختلف این آرامستان شامل غسالخانه، سالن انتظار، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان و همچنین نمازخانه به صورت مستمر ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از شهروندان سنندجی که در هفته گذشته جهت زیارت اهل قبور به این سازمان مراجعه نکردند تقدیر و تشکر نمود و یادآور شد: نیروهای این سازمان در دو شیفت کاری در حال آماده باش هستند و امورات کفن و دفن اموات را انجام خواهند داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرامستان استانی اجتماعی آرامستان بهشت محمدی ضدعفونی و گندزدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود

جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یک سال تمدید می‌شود.

مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

منبع: سازمان بیمه سلامت ایران

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود