Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:41:35 GMT

استقرار اکیپ‌های تشخیص کرونا در مبادی ورودی خواف

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۰۴۳۱

استقرار اکیپ‌های تشخیص کرونا در مبادی ورودی خواف

ایسنا/خراسان رضوی مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: از آن جایی که کنترل ورود و خروج مسافران از لحاظ وجود علائم بیماری کرونا نقش مهمی در کنترل بیماری دارد، اکیپ‌های تشخیص کرونا در مبادی ورودی این شهرستان مستقر می‌شوند.

علی افکار در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: استقرار دو اکیپ در پلیس راه و سه راهی نشتیفان خواف برنامه‌ریزی شده و یک اکیپ دیگر در محلی که لازم باشد، مستقر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اکیپ شامل یک پرسنل از شبکه بهداشت و درمان، یک امدادگر از هلال‌احمر و یک مامور نیروی انتظامی هستند.

افکار اظهار کرد: این گروه مجهز به تب سنج لیزری، لباس حفاظت فردی و برخی تجهیزات دیگر هستند. این اکیپ‌ها بر روی مسافران و افراد در حال تردد در مسیرهای مواصلاتی مزبور، معاینات اولیه وتب سنجی را انجام می‌دهند و افراد مشکوک مورد بررسی دقیق قرار خواهند گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف مردم را به رعایت بهداشت فردی و کاهش تردد در شهر و جاده‌ها توصیه کرد و از مردم خواست با اکیپ‌های مذکور حداکثر همکاری را داشته باشند.

وی پیرامون جدیدترین وضعیت کنترل کرونا در خواف گفت: امروز مراجعه فردی با علائم کرونا ویروس به بیمارستان 22 بهمن خواف داشتیم که آزمایش‌ها و علائم اولیه بیمار، آلودگی به ویروس کرونا را محتمل می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس كرونا خواف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در خواف
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • این علائم هشداردهنده ابتلا به سندروم روده تحریک پذیر است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس