Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:13:22 GMT

کرونا به جندق رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۰۵۲۹

کرونا به جندق رسید

رضا ترابی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بیمار ۲۲ بهمن براثر سکته قلبی در بیمارستان نایین تحت مراقبت قرار داشت و مراحل درمانی را طی می‌کند.
وی ادامه داد: وی در سوم اسفند نیز با داشتن تب بالا به مرکز درمان بستر شهر جندق مراجعه کرد که تب وی پایین نیامده و به بیمارستان نایین اعزام و در نهایت ابتلا به کرونا وی مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترابی افزود: این بیمار هم اکنون در اتاق ایزوله بیمارستان نایین تحت مراقبت هستند.
 ترابی تاکید کرد:  مردم تا حد مقدور از حضور در اجتماع و مراسم عمومی به منظور حفظ سلامت خود و اطرافیان‌شان خودداری کنند.
وی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از این بیماری، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی از جمله شستن مرتب دست‌ها با صابون مایع است.
مدیر شبکه بهداشت، درمان شهرستان خور و بیابانک با بیان اینکه بیماری کرونا ترس ندارد افزود: با خود مراقبتی و رعایت نکات بهداشتی می توان آن را کنترل و مهار کرد.

پیش از این سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این استان(به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل) به ۳۰ نفر رسید، گفت: میانگین سنی آنها ۵۶.۵ سال است.

برچسب‌ها ویروس کرونا خور و بیابانک اصفهان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خور و بیابانک اصفهان ویروس کرونا خور و بیابانک اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • باران شدید بهاری و سیل در نائین + فیلم
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره