Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعباس موسوی در نشست خبری صبح امروز خود که به دلیل شیوع کرونا بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر و ابراز امیدواری برای سرلوحه قرار گرفتن منش حضرت امیرالمونین (ع) گفت: متاسفانه در داخل کشور با بیماری کرونا مواجه هستیم اما دولت و ملت با تلاش در حال مبارزه با این مهمان ناخوانده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمانی که این ویروس در چین شیوع پیدا کرد همه کشورها خود را آماده کردند و امروز وضعیت اضطراری جهانی اعلام شد و این مساله مانند هر بحرانی مستلزم همگرایی جهانی است.

وی افزود: کشوری نمی‌تواند بگوید من در این مسیر تنها هستم و مشکلی برای من پیش نمی‌آید. ایران هم با همکاری همه نهادهای درگیر همچون وزارت خارجه در داخل کشور بطور جد پیگیر مسائل مختلف از جمله اقتصادی و کنسولی است. کشورهای دوست در این زمینه به ما کمک کرده‌اند. ما هم در زمینه آموزش به کشورهای دیگر کمک می‌کنیم. برخی هم در این شرایط مانند رسانه‌های فارسی زبان خارجی سعی دارند دل مردم را خالی کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به نخستین سوال در خصوص ادعای مایک پمپئو برای کمک به ایران و ادعای وی مبنی بر ارسال پیام به ایران و اینکه آیا حاضر به پذیرش کمک ایالات متحده هستیم یا خیر، گفت: ما در نیت آمریکایی‌ها همواره شک داریم اگر نیت خیر داشتند قبل از رسانه‌ای کردن موضوع آن را به ما اطلاع می‌دادند و دنبال اهداف تبلیغاتی نبودند. ما مواضع آنها را رصد می‌کنیم که چقدر برای تضعیف روحیه مردم ما با جعل اخبار و آمار تلاش کردند.

وی گفت: ما از آنجایی که در حسن نیت آنها شک داریم خیلی روی این کمک‌ها حساب نمی‌کنیم. لازم است بگویم همان کانال مالی سوئیس امروز با کارشکنی و سنگ‌اندازی مواجه شده است و اجازه نمی‌دهند منابع خود را به آن کانال منتقل کنیم. من از پیام آمریکا تا این لحظه خبری ندارم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کانال مالی سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه و آژانس انکشاف و همکاری سوئیس 20 میلیون یورو را برای توانمندسازی جوامع محلی و کاهش اثرات منفی تغییرات آب و هوایی به افغانستان کمک می کند.

در این اعلامیه آمده است ۱۵ میلیون یورو این کمک‌ها‏ از سوی اتحادیه اروپا و ۵ میلیون دیگر آن از سوی آژانس انکشاف و همکاری سوئیس در اختیار نهاد افغان‌اید و شرکایش قرار خواهد گرفت.

اتحادیه اروپا همچنین افزوده است این کمک‌ها به افراد آسیب دیده در چهار ولایت افغانستان اختصاص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • آموزش تیز کردن قیچی توسط استاد آمریکایی (فیلم)
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه در کانال جدید قرار گرفت