Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهیار خسروی صبح دوشنبه در خصوص افزایش مصرف آب در گلستان اظهارکرد: از اواسط هفته گذشته سیستم های اندازه گیری و پایشی شرکت آب و فاضلاب گلستان گویای این مسأله بود که مصرف آب استان افزایش قابل ملاحظه ای یافته و به ییک میزان مصرف گرمترین روز سال رسیده است.

وی افزود: در ابتدا احتمال خطا را مطرح کرده اما بررسی ها نشان داد که این عدد صحیح بوده و مصرف آب در استان به مرز هشدار رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی با بیان این که هشدارهای لازم برای جلوگیری از افت فشار طی اطلاعیه هایی داده شد، گفت: وظیفه سازمان تأمین مصرف آب است و ما باید نیازهای آبی شهروندان را برطرف کنیم اما به موازات این امر از مردم می خواهیم که مصرف آب خود را مدیریت کنند.

وی توضیح داد که همزمانی شیوع کرونا و تأکید به رعایت بهداشت فردی با ایام پایان سال و خانه تکانی همراه شده لذا از شهروندان تقاضا داریم که از شستشوی غیرضروری خودداری کنند تا بتوانیم نیاز آبی برای مقابله با کرونا را تأمین کنیم.

خسروی گفت که با رعایت اصولی از قبیل بستن شیرآب هنگام شستشوی دست ها، پرهیز از شستشوی خودرو و آب پاشی معابر می توان مصرف را مدیریت کرد.

کد خبر 4867734

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و فاضلاب شهری گرگان ویروس کرونا مصرف آب انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر جهاد کشاورزی اردستان، عملکرد برداشت گل محمدی را از باغ‌های این شهرستان ۳ تن در هر هکتار برشمرد و پیش بینی کرد امسال ۱۴۰ تن گل محمدی از باغ‌های این شهرستان برداشت شود که ۴۰ درصد بیشتر از برداشت پارسال است.
محمد امینی با بیان اینکه در راستای تغییر الگوی کشت و کمبود منابع آبی افزایش وسعت زیر کشت محصولاتی که با شرایط اقلیمی منطقه سازگاری دارند در دستور کار جهاد کشاورزی اردستان اس، افزود: ترویج و افزایش کشت گل محمدی از گام‌های مثبت برداشت شده در این زمینه است که در این راستا ۸ درصد افزایش وسعت زیر کشت باغ‌های گل محمدی را شاهد بودیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر جهاد کشاورزی اردستان، شرکت‌های دانش بنیان را حامی کشاورزان اردستانی در تولید گل محمدی دانست و افزود: در این زمینه کشاورزانی که از مشاوره شرکت‌های دانش بنیان استفاده کردند علاوه بر حذف سموم شاهد افزایش ۲۵ درصدی تولید نیز بوده اند.
امینی، ۱۰ درصد از باغ‌های گل محمدی اردستان را مجهز به سامانه نوین آبیاری دانست و گفت: اجرای روش‌های نوین آبیاری علاوه بر صرفه جویی ۶۵ درصدی در مصرف آب بطور میانگین باعث افزایش ۳۰ درصدی تولید گل نیز شده است.
وی گفت: گل‌های محمدی برداشت شده روزانه برای فرآوری به کارگاه‌های گلاب گیری منتقل می‌شود ودر حال حاضر ۱۰ کارگاه گلاب گیری در شهرستان اردستان مشغول به فعالیت است.

دیگر خبرها

  • هشدار! این دارو معتادتان می‌کند
  • عوارض مصرف بیش از حد ویتامین D
  • هشدار اورژانس ؛ این قارچ‌های خطرناک را مصرف نکنید
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • بهترین زمان استفاده از ویتامین‌ها چه ساعتی است؟
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • هشدار به کسانی که هر روز پنیر میخورند