Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل قناعتی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مسابقه پرورش اندامی که در هفته‌های اخیر برگزار شد انتخابی تیم ملی بود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام در خصوص بهداشت عمومی باشگاه محل برگزاری این رقابت‌ها گفت: بهداشت و ضدعفونی کردن به عهده مدیر باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا قبل از برگزاری مسابقه انتخابی تیم ملی پرورش اندام دستورالعمل تعطیلی باشگاه‌ها نیامده بود.

ابوالفضل قناعتی افزود: ورزشکاران با درخواست خودشان این مسابقات را برگزار کردند. این رقابت‌ها بدون حضور هواداران و تماشاگران برگزار شده است.

او با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال در پیک شیوع ویروس کرونا بدون حضور هواداران گفت: با استدلال به این موضوع ما توانستیم مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام را بدون تماشاگران و با رعایت اصول بهداشتی برگزار کنیم.

او در پاسخ به این سوال که اگر به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی یکی از ورزشکاران به کرونا مبتلا می‌شد گفت: این مسابقه با حضور ۲۰ ورزشکار برگزار شد. حتی خود من هم در این مسابقات حضور نداشتم. ورزشکاران به درخواست خودشان مسابقه را برگزار کرده اند. به ما اعلام شده بود که برگزاری مسابقات انتخابی بدون حضور هواداران مشکلی ندارد.

رئیس هیئت مدیره پرورش اندام استان تهران در خصوص مجوز‌های لازم برای برگزاری مسابقات گفت: وقتی برای ملاجعفری این موضوع را توضیح دادم متوجه شد مشکلی نبوده است و تنها برای انتخابی تیم ملی این مسابقه برگزار شده است.

قناعتی افزود: ورزشکاران درخواست داشته‌اند که مسابقات با حضور تماشاگران برگزار شود که هیئت استان تهران با این موضوع مخالفت کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون پرورش اندام اخبار ورزشی برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد

سعید غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا