Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر مشهدی‌عباس مدیر مرکز تئاتر و سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد: گروه هایی که اجرایشان در اسفند 98 لغو شده نگرانی نداشته باشند، دستمزدشان کامل پرداخت خواهد شد. بخشی از این کارها به سال آینده موکول می شوند.

امیر مشهدی‌عباس نویسنده و کارگردان تئاتر‌های کودک و نوجوان و مدیر مرکز تئاتر و سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس عنوان کرد: کانون در این روزها به خاطر عدم ایجاد تجمع و حفظ سلامتی بچه ها بخش هایی که شامل فعالیت های حضوری  می شود را تا انتهای سال تعطیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش هایی مثل تئاتر، سینما و کتابخانه ها اما بخش های دیگر که مربوط به تولیدات می شود مثل اسباب بازی ها و تولیدات فیلم فعال است و الان پیش تولیدهایی نیز داشته است و مشغول فعالیت های دیگرش هستیم.

وی درباره جبران فعالیت گروه های نمایشی جاری در این روزها گفت: ببینید برای گروه ها ما امکان اجرای مجدد قرار دادیم اما برخی  گروه ها خودشان محدودیت دارند مثلا بازیگرانشان سر فیلم برداری سریال یا نمایش دیگری قول داده اند ، گروه هایی که نمی توانند اجرای مجدد بروند را کانون دستمزدشان را پرداخت می کند.

وی اظهار داشت: اما گروه هایی که می توانند اجرا بروند ما شرایطش را فراهم میکنیم به میزان کمی و کسری اجراهایشان هماهنگ خواهیم کرد که سال آتی اجرا بروند در هر صورت گروه ها متضرر نخواهند شد.

مشهدی عباس درباره تعداد آثار روی صحنه اسفند ماه 98 گفت: در این روزها سه نمایش روی صحنه بودند دو نمایش دیگر هم قرار بود همین روزها استارت کارشان زده بشود یکی کار جواد انصافی که از چهاردهم می بایست شروع می شد و این کارها اجرایشان را بعد از عید شروع خواهند کرد.

وی درباره نمایش کلوچه دارچینی ، مریم کاظمی نیز توضیح داد: این کار هم جزو کارهای روی صحنه ما بود که بخشی از اجراهایش را رفته بود ما تصمیم داریم چند اجرای اضافه به او بدهیم اما چون او دو نمایش پشت سر هم روی صحنه داشت ، با این حال باز هم برنامه ریزی برای چند اجرای اضافه برای او خواهیم داشت تا اجراهایی که لغو شده او جبران شود و اگر نشود هم ممکن است مجبور شویم سر زمان مشخص سالن را به گروه دیگری بدهیم.

مشهدی عباس درباره ضدعفونی کردن سالن نمایش و سینما گفت: کاملا قبل از اجراها قرار است سالن ضدعفونی و پاکسازی شود تا معضلی ایجاد نشود و خانواده ها نگران نباشند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهدی عباس کانون تئاتر سینما کرونا مشهدی عباس روی صحنه گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای «العهد الأبدی» در کارون

ایسنا/خوزستان به منظور اشاعه‌ فرهنگ و هنر و در راستای فعالیت‌های هنری، نمایشنامه عربی «العهد الأبدی» کاری از هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون به صحنه می‌رود.

سید کاظم قریشی، کارگردان این نمایش، در این باره به ایسنا گفت:  این نمایش با همت هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله اجرا می‌شود.

این پیشکسوت تئاتر افزود: نمایش «العهد الابدی» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون، شهرداری و شورای اسلامی شهر کوت عبدالله، فرهنگسرای مهدیه و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون روی صحنه می‌رود.

این نویسنده گفت: این نمایش به مسایلی درباره‌ مرگ، زندگی، امید و جایگاه زن در جامعه می‌پردازد.

نویسنده این نمایش سالم باوی، کارگردان سید کاظم قریشی و  بازیگران هادی ناصری، آمنه ناصری، عزیزه سینایی، عدنان ناصری، رضا باوی و مرام ناصری هستند.

مشاور هنری: عبدالعظیم عساکره، موسیقی و افکت و منشی صحنه: فردوس ناصری و روابط عمومی: سید احسان نوری از دیگر عوامل نمایش «العهد الابدی» به شمار می‌آیند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس