Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به بخشنامه وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اهمیت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و صیانت از سلامتی سرمایه‌های فنی؛ اردوی تیم ملی کشتی آزاد تعطیل شد و از طرفی وقتی اتحادیه جهانی کشتی در نامه‌ای به فدراسیون‌های قاره آسیا از آن‌ها خواست تا روند سفر خود به قرقیزستان محل برگزاری رقابت‌های گزینشی المپیک را لغو کنند تا مسئولان فدراسیون جهانی در این خصوص تصمیم گیری نمایند غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی نیز آغاز دوباره تمرینات را به این تصمیم منوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس غلامرضامحمدی درخصوص بلاتکلیفی این روز‌های وضعیت کشتی در ایران و البته جهان گفت: تاریخ و مکان جدید برگزاری رقابت‌های گزینشی در قاره آسیا هنوز مشخص نیست و نمی‌دانیم آیا اصلاً این رقابت‌ها قرار است در تاریخ ۸ فروردین برگزار می‌شود یا خیر؛ به همین دلیل اردوی تیم ملی تعطیل شد و منتظر هستیم تا مسئولان اتحادیه جهانی تصمیم نهایی خود را در خصوص اتفاقات پیش آماده اعلام کنند که به طور حتم در صورت انجام رقابت‌های گزینشی در قاره آسیا باید هر چه سریعتر اردوی خود را در کشور ثالث یا محل جدید رقابت‌های کسب سهمیه برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیام حمایت و قدردانی گوش شکسته‌ها از کادر درمانی کشور

محکومیت برادران گرایی و مربی شیرازیی پس از درگیری در جام تختی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک