Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:48:55 GMT

بارش برف در محور کندوان/ عملیات پاک‌سازی انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۱۷۶۹

بارش برف در محور کندوان/ عملیات پاک‌سازی انجام شد

گودرز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از شروع بارش برف و باران از نیمه شب گذشته در محور کرج - کندوان خبر داد و گفت: بارش برف را در محدوده پیچ سرهنگ تا کندوان شاهد هستیم.

وی با اشاره به بارش باران در دیگر محدوده‌های محور، گفت: از ساعات اولیه امروز بارش برف شدید تر شده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با تاکید بر حضور و آماده باش نیروهای راهداری و ماشین آلات پاکسازی، گفت: عملیات نمک پاشی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی اضافه کرد: نیروهای راهداری با ۱۰ دستگاه نمک پاش، چهار دستگاه لودر، سه دستگاه گریدر عملیات پاک‌سازی محور کرج - کندوان را انجام می‌دهند.

وی همچنین اضافه کرد: نیروهای راهداری عملیات نمک پاشی را در آزادراه تهران - شمال (حوزه استحفاظی استان البرز) انجام دادند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در پایان با اشاره به بارش برف که شدیدتر می‌شود، گفت: مردم از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت تردد در محورهای کوهستانی البرز زنجیر چرخ و دیگر ملزومات ایمنی سفر را به همراه داشته باشند.

کد خبر 4867836

منبع: مهر

کلیدواژه: استان البرز شهرستان کرج بارش برف انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار،۱ دستگاه برف خور،۱ دستگاه گریدر،۲ دستگاه لودر،۳ دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان افزود: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است.

وی بیان کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله گیری و لکه گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

آهکی در پایان گفت: محور گنجنامهتویسرکان از امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راهها،مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می شود.

دیگر خبرها

  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • محور کندوان یکطرفه شد
  • کندوان یکطرفه شد