Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به عدم شرکت ورزشکاران در مسابقات بین المللی گفت: طی مکاتباتی از فدراسیون جهانی درخواست کرده‌ایم که از ورزشکارانی که در مسابقات بین المللی شرکت ندارند امتیازی کم نشود و از تضییع حقوق ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند، پیشگیری شود.

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهرداد علی قارداشی در خصوص اقدامات جامعه ورزش در راستای پیشگیری از ویروس کرونا گفت: نصب مایع‌های ضدعفونی کننده در محل سالن‌های تمرین، امور اداری وخوابگاه‌ها با کمک فدراسیون پزشکی ورزشی، ضدعفونی خوابگاه‌ها و بسته بندی وسایل مورد استفاده ورزشکاران در زمان آغاز اردوها و شیفت بندی ساعات کاری کارمندان فدراسیون را از جمله اقدامات پیشگیرانه فدراسیون تنیس روی میز دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌قارداشی بااشاره به تعطیل شدن اردوی بانوان در هفته گذشته اظهار داشت: باتوجه به مقرارت هرکشور در خصوص اعزام‌های بین المللی برخی از اعزام‌ها را کنسل کرده‌ایم و از آن‌جایی که ورزشکاران ما در سال گذشته در مسابقات بین المللی عمان و قطر شرکت کرده‌اند و اگر امسال شرکت نکنند امتیاز سال گذشته آن‌ها کم خواهد شد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز افزود: طی مکاتباتی که با فدراسیون جهانی داشته‌ایم از آن‌ها درخواست کردیم که اقدامات لازم را جهت جلوگیری از کم کردن امتیاز ورزشکارانی که امسال در مسابقات بین المللی شرکت نخواهند داشت و پیشگیری از تضییع حقوق ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند، انجام دهند.

علی‌قارداشی ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای ملت ایران بیان کرد: امیدواریم تمامی این اقدامات منجر به این شود که جامعه ایران و همه ورزشکاران بتوانند در صحت و سلامت به فعالیت خودشان در جامعه و کسب افتخارات بین المللی المپیک و جهانی برای کشورمان دست یابند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون تنیس روی میز ویروس کرونا مسابقات بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!

برزیل نسبت به چند دوره قبل کوچکترین کاروان را راهی المپیک خواهد کرد.

به گزارش فارس، بازی‌های المپیک پاریس از ۲۶ جولای در حالی آغاز می‌شود که ورزشکاران برزیلی نیز خود را برای حضور در این بازی‌ها آماده می‌کنند این در حالیست که برزیلی‌ها کوچکترین کاروان را در طول چند دهه اخیر (۸ دوره المپیک) در این بازی‌ها دارند.

این کشور در المپیک توکیو با ۳۰۴ ورزشکار شرکت کرد اما برای المپیک پاریس ۱۹۳ ورزشکار دارد.

تعداد ورزشکاران برزیل را در چند دوره اخیر المپیک در زیر مشاهده می‌کنید:

المپیک توکیو ۳۹۴ ورزشکار

المپیک ریو ۴۶۵ ورزشکار

المپیک لندن ۲۵۹ ورزشکار

المپیک پکن ۲۷۷ ورزشکار

المپیک آتن ۲۴۷ ورزشکار

المپیک سیدنی ۲۰۵ ورزشکار

المپیک آتلانتا ۲۲۵ ورزشکار

المپیک بارسلون ۱۹۷ ورزشکار

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند