Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مرضیه کسرایی‌فر دوشنبه ۱۲ اسفند افزود: تامین ماسک و دستکش ۱۸ مرکز توانبخشی بهزیستی شهرستان از طریق دانشگاه علوم پزشکی و اداره صنعت و معدن در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: سالمندان از گروه‌های خطرپذیر ابتلا به بیماری کرونا هستند. با هدف پیشگیری از شیوع کرونا کمیته‌ای در بهزیستی سبزوار تشکیل شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهزیستی سبزوار گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ملاقات با مراکز شبانه روزی سالمندان، معلولان ذهنی، بیماران اعصاب و روان و خانه‌های کودکان ممنوع شده است.

کسرایی‌فر عنوان کرد: همه روزه علایم حیاتی سالمندان، تب سنجی و اکسیژن خون آنها کنترل می شود در صورت وجود بیماران مشکوک، به اتاق های قرنطینه ای که از قبل فراهم شده است منتقل می شوند.

بنا بر اعلام رئیس اداره تجهیزات پزشکی مصرفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم‌ اینک مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی نیز با کمبود ۸۰ درصدی در خصوص ماسک طبی مواجه هستند.

این در حالی است که نهادهای بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تاکنون از کشف محموله‌ احتکاری سه هزار و ۸۹۷ عددی گالن، بطری و اسپری ضدعفونی کننده از خانه‌ای در مشهد، کشف ۶ هزار عدد ماسک از یک فروشگاه تجهیزات پزشکی، گرانفروشی تجهیزات پزشکی برخی واحدهای صنفی و خودداری آنها از فروش چنین ملزوماتی خبر داده‌اند و نهادهای مسوول در این خصوص اقدام به تشکیل پرونده‌های قضایی و تعزیراتی کرده‌اند.

کد خبر 488558 برچسب‌ها سازمان بهزیستی كرونا در ايران استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان بهزیستی كرونا در ايران استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد