Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: «جذب سرمایه‌گذار خارجی برای راه‌اندازی یونی هتل دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل یک حرکت مثبت است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در دیدار با اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل پس از شنیدن گزارش سفر دکتر رسولی به دانشگاه‌های ترکیه گفت: «در شرایطی که بسیاری به فکر تحصیل در کشورهای خارجی هستند، حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در دانشگاه‌ها و مجامع جوانان ترکیه یک قدم مثبت است که می‌تواند در زمینه‌های گوناگون به استان اردبیل کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی اضافه کرد: «جذب سرمایه‌گذار خارجی برای راه‌اندازی یونی هتل دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل یک حرکت مثبت است و زیرساخت‌های آن باید طی 6 ماه تا یک سال آینده ایجاد شود.»

استاندار اردبیل افزود: «در کنار راه‌اندازی فیزیکی یونی هتل، باید آموزش آنلاین مباحث گردشگری به زبان‌های مختلف نیز مورد توجه قرار گیرد.»

بهنام‌جو همچنین از قراردادهای علمی منعقد شده در ترکیه استقبال کرد و خواستار تسریع در روند آماده‌سازی زیرساخت‌ها درباره یونی‌هتل شد.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: ترکیه استان اردبیل سرمایه گذاری خارجی استاندار اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اکبر بهنام جو دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل راه اندازی یونی هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسن‌زاده، صبح یکشنبه در محل غرفه توانمندی‌های صادراتی استان کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴ گفت: در غرفه کرمان، راهبرد استان در تکمیل زنجیره ارزش و محصولات اساسی که می‌توان روی آنها کار کرد، ارائه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به حضور پنج شرکت بومی استان کرمان در زنجیره‌های ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، اضافه کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری استان نیز در غرفه کرمان معرفی می‌شوند.

وی گفت: این پنج شرکت در حوزه محصولات پایین دستی کار کرده‌اند و به نوعی نمونه‌ای از ظرفیت‌های متعدد استان را ارائه داده‌اند.

حسن‌زاده، تصریح کرد: در بازدید شرکت‌های داخلی و خارجی از غرفه توانمندی‌های صادراتی استان کرمان، توافق‌های اولیه خوبی صورت گرفت و امیدواریم تا پایان نمایشگاه شاهد اقدامات مثبتی باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان به مذاکرات صورت گرفته با تجار و بازرگانان خارجی اشاره کرد و گفت‌: تجار و بازرگانان خارجی به محصولات ایرانی و به خصوص کرمان، علاقه زیادی دارند که ظرفیت خوبی برای بخش دولتی و خصوصی است.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: پسته، خرما و مس، محصولات برند استان کرمان هستند و در بازارهای داخلی و خارجی جایگاه و خریدار دارند، کشورهای همسایه نیز علاقه‌مندی زیادی به محصولات کرمان اعلام می‌کنند.

وی، گفت: مهمترین مسئله، معرفی ظرفیت‌های واقعی استان و حرکت سرمایه‌گذاران به سمت صنایع پایین دستی است.

گفتنی است ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران «ایران اکسپو ۲۰۲۴» ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و غرفه استان کرمان نیز در سالن ۴۱B نمایشگاه دایر شده است و پنج شرکت بومی، محصولات خود را در زنجیره‌های ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیأت‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهند.

کد خبر 6091204

دیگر خبرها

  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد