Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@05:21:17 GMT

کشف ۸ هزار محلول ضد عفونی و سرنگ دراصفهان

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۳۴۹۰

کشف ۸ هزار محلول ضد عفونی و سرنگ دراصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف سه هزار و ۷۲ محلول ضد عفونی و پنج هزار سرنگ یک بار مصرف در عملیات ویژه و ضربتی مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا خدادوست اظهار کرد: در پی کمبود وسایل بهداشتی مورد نیاز مردم و افزایش قیمت این وسایل در سطح بازار، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی عرضه تجهیزات و وسایل بهداشتی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا مأموران با اشرافیت اطلاعاتی خود از احتکار وسایل بهداشتی موردنیاز مردم در یک منزل مطلع و وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان عنوان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی از این منزل مسکونی بازدید کردند که در نتیجه سه هزار و ۷۲ محلول ضد عفونی و پنج هزار سرنگ یک بار مصرف احتکار شده کشف و توقیف شد.

سرهنگ خدادوست خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد

کد خبر 413137

منبع: ایمنا

کلیدواژه: احتکار فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان مواد ضد عفونی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند

سرهنگ اسلامی گفت: مأموران انتظامی این شهرستان با دریافت خبری مبنی بر اینکه از صبح امروز، زن و شوهر جهت کوهنوردی از مقر خود خارج شدند و تا کنون بر نگشته اند؛ بلافاصله به منطقه اعزام شدند.


وی افزود: در ادامه طی تماس با امدادگران هلال احمر تیمی از مأموران یگان امداد و کلانتری و پایگاه جاده‌ای هلال احمر با گذر از مسیر‌های صعب العبور موفق به یافتن آثاری از مسیر عبور این زن و شوهر شدند و پس از چند ساعت تلاش هر دو فرد مفقود شده پیدا شدند.


سرهنگ اسلامی تصریح کرد: این دو نفر به سبب صعب العبور بودن و گم کردن راه، وضعیت مطلوبی نداشتند و به کمک مأموران و امدادگران از روبرو شدن با شرایط ناگوار و حتی مرگ نجات یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد