Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@23:41:14 GMT

سقف سبز زندگی در روزهای کرونایی+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۴۲۲۴

سقف سبز زندگی در روزهای کرونایی+تصاویر

خبرگزاری میزان- کارآفرینان استان چهارمحال و بختیاری عمده محصولات همچون صیفی جات، توف فرنگی و گل و گیاهان تزئینی را کشت می‌کنند. تاریخ انتشار: 13:50 - 12 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۱۴۳

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، اگرچه این روزها تب و تاب ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های زندگی را مختل کرده است، اما هنوز زیر این لایه‌های وهم و اخبار نگران کننده، زندگی و امید جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان و خانواده اش در کنار هم روزهای خود را زیر سبز سقف گلخانه و دور از هیاهوی شهر سپری می‌کنند. رسیدگی به امور گلخانه، برداشت محصولات و هرس گیاهان در این گلخانه به صورت خانوادگی انجام می‌شود. یداله کریمیان از کارآفرینان استان چهارمحال و بختیاری است که حدود ۱۰ سال است به فعالیت گلخانه داری مشغول است وبرای ۸ نفر به صورت دائم و ۱۶ نفر به صورت فصلی ایجاد اشتغال زایی نموده است. عمده محصولاتی که در این گلخانه کشت می‌شود صیفی جات، توف فرنگی و گل و گیاهان تزئینی است.

  بیشتر بخوانید: قیمت ۲۰ محصول در میادین میوه و تره بار

 

منبع: مهر 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کشت گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد

سعید نارویی ایجاد اشتغال برای روستائیان را از مهمترین اهداف راه اندازی گلخانه های خانگی در سیستان وبلوچستان عنوان کرد و افزود: با توجه به مشارکت مردم استان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و در راستای ارتقای تولید، ساخت و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستورکار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا از سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۳۲۹ پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت که منجر به صدور سه هزار و ۳۵۴ مورد پروانه تاسیس شد.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد حدود ۲ هزار گلخانه‌ خانگی در سطح ۵۷ هکتار موفق به کسب پروانه بهره برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند.
وی بیان کرد: کشت در محیط های بسته یا گلخانه بدلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد.
نارویی خاطر نشان کرد: گلخانه های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح ۹۰ تا ۲۹۹ مترمربع ساخته می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب