Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع نزدیک به ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس مدعی شد که این بازیکن ۳۴ ساله هوای بازگشت به تیم سابقش را در سر دارد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ال‌کلاسیکوی شب گذشته (یکشنبه) یک مهیمان ویژه داشت. این میهمان کسی نبود جز کریستیانو رونالدو که به واسطه لغو دربی ایتالیا به دلیل شیوع بیماری کرونا در ایتالیا، فرصتی برای بازگشت به خانه تیم سابقش و مشاهده پنجمین ال‌کلاسیکو بعد از جدایی وی از رئال مادرید را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماشای این بازی و پیروزی 2 بر صفر کهکشانی‌ها اما ظاهراً ستاره شماره 7 یوونتوس را برای بازگشت به تیمی که رکورددار گلزنی در آن است، وسوسه کرده، در واقع این ادعایی است که یک منبع نزدیک به ستاره پرتغالی مطرح کرده است.

یک خبرنگار ورزشی اسپانیایی به نام ادو آگیره که گویا با رونالدو هم ارتباط دارد، در برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» اسپانیا مدعی شد که رونالدو بعد از دو سال از زمان خروجش از سانتیاگو برنابئو اکنون دوست دارد که دوباره به رئال مادرید برگردد. این در حالیست که رونالدو در حال سپری کردن یک فصل فوق‌العاده در سری A است و در مجموع 74 بازی‌اش برای یوونتوس از تابستان سال 2018 تا کنون 53 گل زده است.

ادو  اگیره پس از ال‌کلاسیکو در برنامه چیرینگیتو گفت: من با اطمینان می‌گویم که کریستیانو تمایل دارد که به رئال مادرید برگردد. او با بازگشت به برنابئو، تحت تأثیر ابراز احساسات و محبت هواداران رئال مادرید قرار گرفت و از این بابت بسیار هیجان زده شد. در حال حاضر تمام تمرکز او روی بازی در یوونتوس است اما در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان گفت که بازگشت رونالدو هم به رئال مادرید غیرممکن است. البته من نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و هیچ کسی هم نمی‌تواند چنین ادعایی کند.

گل‌های پژمرده مسی در ال‌کلاسیکو در فراغ رونالدو

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ال کلاسیکو رئال مادرید کریستیانو رونالدو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ال کلاسیکو رئال مادرید کریستیانو رونالدو ال کلاسیکو رئال مادرید کریستیانو رونالدو رئال مادرید ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، لالیگا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)