Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان مراوه تپه گفت: تاکنون موردی از ویروس کرونا در شهرستان مرزی مراوه تپه مشاهده نشده است؛ ولی تاکید می کنیم که شهروندان و مردم از خروج های غیر ضرروی از منزل خودداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، دکتر منصور خوجملی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت کروناویروس در این شهرستان گفت: خدا را شکر در مراوه تپه ما فعلا هیچ مورد مشکوکی در خصوص کرونا ویروس، نداریم ولی از مردم می خواهیم که رعایت بهداشت فردی را داشته باشند و تا حد امکان تا زمان حل موضوع کروناویروس، از منزل بیرون نروند ، چرا که میزان شیوع و واگیرداری این بیماری بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر خوجملی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه گفت: روز گذشته به همراه فرماندار و شهردار از بیمارستان بازدید کردیم و ان شاء الله براساس پیش بینی در روز سوم خرداد این پروژه به اتمام خواهد رسید.
رئیس شبکه بهداشت مراوه تپه اضافه کرد: هم اکنون کار انشعابات در بیمارستان در حال انجام است.
وی در خصوص جذب پرسنل در این پروژه بزرگ شهرستان هم گفت: جذب پرسنل از طریق آزمون خواهد بود.
منصور خوجملی در خصوص مشکل نبود ماسک و ژل ضد عفونی در شهرستان هم گفت: مشکل ژل هم اکنون برطرف شده و کسانی که ضرورت استفاده را دارند و یا بیمار خاص دارند می توانند ژل مورد نیاز خود را از داروخانه های شهرستان تهیه کنند.

 

وی افزود: کسانی که در منزل هستند و بیرون نمی روند، نیازی به استفاده از ژل ضد عفونی ندارند و استفاده از آب و صابون کفایت می کند و همچنین می توانند با استفاده از یک قاشق مایع سفید کننده و قاطی کردن آن با 2 لیوان آب، مایع ضد عفونی برای ضد عفونی ابزار و وسایل و دستگیره درب و غیره را در منزل تهیه کنند.
وی در خصوص ماسک نیز گفت: کار توزیع ماسک توسط سازمان غذا و دارو انجام می گیرد و به زودی کار توزیع در شهرستانها انجام خواهد شد.
خوجملی در خصوص گلایه مردم از قطع خدمات دندان پزشکی هم گفت: الان به خاطر کرونا ویروس در همه استان خدمات دندان پزشکی فقط در موارد اورژانس انجام می شود.
رئیس شبکه بهداشت مراوه تپه در پایان از مردم خواست در مدت شیوع کروناویروس ضمن رعایت بهداشت فردی تا حد امکان از منزل بیرون نروند و در خانه بمانند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مراوه تپه ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن مددی در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه قضائی کرج که منجر به ورود به موقع و مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی به وسعت ۱۱۰ هکتار شد، گفت: در پی دریافت گزارش جهاد کشاورزی در خصوص آغاز تغییر کاربری در اراضی کلوان بخش آسارا و منطقه خدایار خان ماهدشت اقدامات قانونی در این خصوص با نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان اجرایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اعلام اینکه این اقدامات در دو عملیات جداگانه انجام شده است، اضافه کرد: در منطقه «خدایار خان» ماهدشت وسعت ۹۰ هکتاری و در «اراضی کلوان» بخش آسارا وسعت ۲۰ هکتاری در معرض تغییر کاربری بودند که اقدامات مقتضی نسبت به اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به اجرا رسید.

وی با اشاره به اینکه ارزش اراضی اعمال قانون شده در دو عملیات ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان است، در خصوص اقدامات قانونی انجام شده است، بیان کرد: در این عملیات تفکیک، ۵۷ مورد قطعه بندی و دیوارکشی، ۱۰ مورد بنا و ویلای غیرمجاز، ۲۶ مورد محوطه سازی، ۱۳ مورد دپوی مصالح و همچنین موارد متعددی از ایجاد راه، گودبرداری و انشعابات غیرمجاز گاز، برق و آب قلع و قمع شد.

مددی ضمن یادآوری دستاوردهای سند تحول و تعالی در پیگیری جهت جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و تعدی به منابع طبیعی تصریح کرد: مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در دوره «تحول و تعالی قوه قضائیه» نیز با سیاست‌های دادگستری کل استان البرز ادامه خواهد داشت و قطعاً اجاره تعدی غیرقانونی به اراضی کشاورزی را نخواهیم داد.

کد خبر 6090680

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس