Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در نامه‌ای به وزیر صمت گفت: شبکه درهم‌تنیده احتکار ماسک، در شرایطی که همکاران جان‌برکف این‌جانب زندگی‌شان را شبانه‌روز فدای مردم می‌کنند و مردم درخطر ابتلا به بیماری قرار دارند محصولات خود را احتکار و باواسطه باقیمت 10 برابری به دلالان معرفی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سعید نمکی دو روز پیش در نامه‌ای که خطاب به وزیر صنعت،  معدن و تجارت نوشت اعلام کرد که علیرغم جلسات مکرر اینجانب در آن وزارتخانه، متأسفانه هنوز مشکل ماسک پابرجاست و با اطلاعات واصله شبکه درهم‌تنیده احتکار ماسک در شرایطی که همکاران جان‌ برکف اینجانب زندگی‌شان را شبانه‌روز فدای مردم می‌کنند و مردم در خطر ابتلا به بیماری قرار دارند محصولات خود را احتکار و باواسطه با قیمت 10 برابری به دلالان معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه همچنین آمده است: از هفته پیش تاکنون طبق اظهارنظر مدیران وزارت بهداشت حداکثر یک‌میلیون ماسک تحویل شده که با شعار فریبنده روزی چند میلیون تولید متأسفانه انتقال این عوام‌فریبی به مردم، این‌جانب و همکارانم به‌شدت مورد شماتت قرارگرفته‌ایم .به نظر این‌جانب این شیوه برخورد و پیگیری بوروکراتیک مشکلی از مملکت حل نخواهد کرد و آبروی نظام و سلامتی مردم به‌شدت زیر سؤال خواهد رفت. لازم است مقامات امنیتی، قضایی و انتظامی کشور نه‌تنها درگرفتن تعدادی ماسک از انبارهای متفرقه بلکه با در دست گرفتن کارخانه‌های تولیدی و گذاردن مدیر دولتی مستقل سریعاً این مشکل را حل کنند.
نمکی در پایان این نامه آورده است: بی‌تردید مدیریت شرایط پیچیده کنونی شیوه‌ای متفاوت می‌طلبد که در سازوکارهای موجود و جلسات بی‌حاصل دستاوردی نصیب کشور ، مردم درمانده در بیماری و همکاران بی‌پناه این‌جانب در بیمارستان‌های آلوده نخواهد شد.

انتهای پیام/4145

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزیر صمت احتکار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!

به گزارش قدس خراسان، در شرایط فعلی که بسیاری از خدمات دولتی اعم از صدور و ارسال انواع کارت‌ها از جمله کارت ملی، گواهی‌نامه، پایان‌خدمت و برخی از این موارد در کنار داغ شدن بازار خریدهای اینترنتی توسط پست انجام می‌شود، سرعت عمل و دقت در کار از اهمیت بالایی برخوردار بوده که البته ارائه چنین خدماتی مرتبط با فعالیت‌های شرکت پست است. توقع مردم دریافت دقیق و بهنگام مرسولات پستی بوده و هست. با وجود این اما برخی از شهروندان در دریافت مرسولات پستی‌شان با مشکل مواجه می‌شوند.

گواهی‌نامه‌ای که چند ماه است، نرسیده

یکی از شهروندان با بیان این مطلب که چند ماه است پیامکی در خصوص تحویل گواهی‌نامه رانندگی به پست برایش ارسال شده؛ اما هنوز مرسوله پستی مورد نظر به دستش نرسیده، گفت: حدود چهار ماه پیش برای تعویض گواهی‌نامه رانندگی‌ام اقدام کردم. پس از مدتی پیامکی برایم ارسال شد که گواهی‌نامه‌ام به تاریخ فردای آن روز تحویل پست شده و به زودی به دستم خواهد رسید. پس از آن منتظر ماندم تا گواهی‌نامه‌ام از طریق پست به آدرسی که داده بودم، برسد.

وی ادامه داد: از آن تاریخ همان طور که گفتم، حدود چهار ماه می‌گذرد؛ اما هنوز مرسوله پستی که حاوی گواهی‌نامه رانندگی‌ام باشد، ارسال نشده است. چه باید بکنم؟ وقتی پیامک تحویل به پست برایم آمده، چرا پس از این مدت مرسوله‌ای دریافت نکرده‌ام؟

برای پیگیری این موضوع به ساختمان اداره کل پست خراسان رضوی می‌روم تا پیگیری کنم که در صورت بروز چنین مواردی چه باید کرد. به طبقه دوم ساختمان در قسمت باجه معطله راهنمایی می‌شوم. صندلی‌هایی که برای مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته شده، همگی پر است و تعدادی از مردم ایستاده منتظر پاسخ‌گویی اپراتورها هستند. با یکی دو نفر از آن‌ها همکلام می‌شوم.

جوانی کاغذی در دست دارد و شماره‌ای روی آن نوشته شده و منتظر است نوبتش برسد. وقتی از او در مورد علت حضورش پرسیدم، گفت: چند ماه است خدمت سربازی‌ام تمام شده و طبق پیامکی که برایم ارسال شده، هنوز بسته پستی‌ای که حاوی کارت پایان‌خدمتم باشد، دریافت نکرده‌ام. امروز آمده‌ام تا این قضیه را پیگیری کنم.    

معطل دریافت سفارش خرید اینترنتی 

فرد دیگری با همان شرایط و شماره به دست، منتظر خوانده شدن شماره‌اش بود و خیلی هم عجله داشت و هر یکی دو دقیقه به باجه مراجعه می‌کرد و از اپراتور می‌پرسید چه زمانی نوبتش می‌شود و هر بار پاسخ می‌شنید، نوبتتان برسد، شماره را که خواندیم، بیایید. همه این افرادی که اینجا هستند، مثل شما عجله دارند. از او در مورد علت حضورش در باجه مرسولات معطله پرسیدم و او گفت: چند روز است از یکی از شرکت‌ها خرید اینترنتی داشته‌ام. چند بار با شرکت تماس گرفتم و آن‌ها گفتند همان روز برایتان با پست ارسال کردیم؛ اما هنوز مرسوله‌ام نرسیده است. با راهنمایی یکی از دوستانم به اینجا آمدم تا از این طریق پیگیر دریافت سفارش پستی‌ام باشم. از او پرسیدم در این مدت پستچی برای تحویل سفارش شما مراجعه نکرده و او جواب داد: خیلی منتظر رسیدن سفارشم بودم، در حالی که قرار بود سه روزه برسد؛ اما الان نزدیک ۱۰ روز می‌شود که بسته سفارشی‌ام تحویل داده نشده است!

 ۲ مرحله مراجعه برای تحویل مرسوله پستی 

مدیر کل پست خراسان رضوی در واکنش به گلایه‌مندی برخی از شهروندان در خصوص نرسیدن مرسوله پستی آن‌ها به مقصد گفت: هر مرسوله پستی که در چرخه توزیع قرار می‌گیرد، شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری که در اختیارشان است، از طریق سایت شرکت پست در قسمت رهگیری مرسولات آن را رصد کرده و لحظه به لحظه مرسوله مورد نظر را رهگیری کنند و از وضعیت آن آگاه شوند.

محمدرضا شفیعی ادامه داد: همکاران ما برای تحویل مرسوله‌های پستی، در بخش توزیع دو بار به آدرس درج شده مقصد مرسوله مراجعه می‌کنند. اگر در این دو بار کسی در محل نبود که مرسوله را تحویل بگیرد یا آدرس درست نبود و یا مانند این موارد، مرسوله تحویل باجه معطله می‌شود که در این صورت افراد می‌توانند با داشتن کد رهگیری و آوردن مدارک هویتی، مرسوله خود را دریافت کنند.  
زمان و مکان‌ دریافت مرسوله‌ها از پست

وی بیان کرد: در هر باجه تحویل پست مرکزی (در طبقه دوم و انبار مبادلات) دو متصدی مشغول پاسخ‌گویی هستند که در مواقع ازدحام از ظرفیت دیگر همکاران نیز برای پاسخ‌گویی استفاده می‌شود.
باجه‌های تحویل در ۹ نقطه پستی سطح شهر مشغول پاسخ‌گویی به شهروندان محترم در نواحی ۴، ۷، ۸ و ۹ و دفاتر پست شهید رجائی، قاسم‌آباد، جاهدشهر، توس و سجاد به منظور رفاه حال شهروندان و حذف سفرهای درون شهری هستند.

مدیر کل پست خراسان رضوی گفت: مدت نگهداری مرسولات در باجه تحویل بر اساس نوع مرسوله (پیشتاز و سفارشی) و مفاد دستورالعمل‌های مربوط بوده که مدت نگهداری پست سفارشی ۱۵روز، پیشتاز داخله پنج روز، پیشتاز خارجه وارده ۱۵ روز – کارت سوخت تا زمان مطالبه طرف قرارداد – امانات داخله ۱۵روز، گواهی‌نامه رانندگی و کارت خودرو سه ماه و گذرنامه یک ماه است.
بسته‌های امانت داخله در صورت صحت آدرس و دسترسی نداشتن به گیرنده ۱۵ روز در باجه تحویل، نگهداری شده و در صورت مطالبه نکردن گیرنده، به مبدأ عودت می‌شود .

خبرنگار: هاشم رسائی‌فر

هاشم رسایی‌فر

دیگر خبرها

  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز
  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون