Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با اشاره به فعالیت بنادر و گمرکات استان بوشهر گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا ضمن استقرار تیم‌های بهداشتی ، بنادر و گمرکات استان بوشهر ضدعفونی و گندزدایی می‌شود. ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان بوشهر با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی، صدا و سیما و سایر دستگاه‌های دست اندرکار مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: با کمک این دستگاه‌ها آرامش مطلوبی در استان بوشهر حاکم است و در این راستا پخش  برنامه «ساعت سلامت» از طریق سیمای مرکز بوشهر زمینه ارتقا سلامتی جامعه را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با تاکید بر ضدعفونی معابر و مکان‌های پرتردد در شهرها و روستاهای بزرگ گفت: ضدعفونی و گندزدایی ادارات و نقاط پرتردد شهرها و روستاهای بزرگ باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های نظامی، انتظامی، شوراها و دهیاری‌ها در ضدعفونی شهرها و روستاها را مورد تاکید قرار داد و گفت:تب‌سنجی و کنترل اولیه مسافران ورودی به استان بوشهر باید در برنامه جمعیت هلال احمر قرار بگیرد و در گلوگاه‌های پرتردد اگر لازم است تیم‌های مورد نظر تقویت شود.

گراوند با تاکید بر تقویت برنامه‌های ضدعفونی در شهرهای 40 گانه  و روستاهای پرتردد استان خاطر نشان کرد: در این شرایط که مقابله با بیماری کرونا در اولویت است باید مراقب باشیم که آرامش روانی جامعه بهم نخورد.

وی با قدردانی از تلاش‌های جامعه پزشکی استان گفت:به جامعه پزشکی استان و کشور در عرصه مقابله با بیماری کرونا افتخار می‌کنیم و در این راستا باید در فضای مجازی، امید و نشاط در بین مردم ترویج شود.

 استاندار بوشهر با تاکید بر ضدعفونی کردن شهرهای استان افزود: با همکاری سپاه، نیروی انتظامی و  ارتش، ضدعفونی کردن شهر با مسئولیت دفتر امور شهری استانداری و به صورت جدی برنامه ریزی شود، ضمن اینکه ضدعفونی کردن سایر شهرها و بخش‌های استان توسط دفتر امور شهری استانداری مدیریت شود.

گراوند با بیان اینکه بنادر و گمرکات استان بوشهر ضدعفونی و گندزدایی می‌شود اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی استان با همکاری گمرک، نسبت به ضدعفونی کردن و گندزدایی بنادر استان اقدام لازم صورت دهند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: عملیات تب سنجی در گلوگاهها و ورودی شهرهای استان ادامه یابد و هلال احمر با همکاری دستگاه‌های ذیربط، اکیپ‌های تب سنجی را تقویت کند.

گراوند با تاکید بر تسریع در تعیین تکلیف اقلام بهداشتی مورد نیاز توسط اموال تملیکی خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موضوع اصول بهداشتی در نانوایی‌ها را به صورت جدی پیگیری کند.

وی بر بازرسی و نظارت بر واحدهای تولید کننده مواد شوینده در استان تاکید کرد و افزود: ضدعفونی کردن محیط ادارات با دقت انجام شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی مسئولیت تحقق این امر در ادارات خود را دارند.

استاندار بوشهر برخورد قاطع با مدیران کم کار در عرصه مقابله با ویروس کرونا را مورد اشاره قرار داد و گفت: با دستگاه‌های اجرایی که در زمینه مقابله با  ویروس کرونا کم کاری می‌کنند برخورد می‌شود، کم کاری در این شرایط نه منطقی است و نه جامعه آن را می‌پذیرد.

گراوند با تاکید بر افزایش ظرفیت تولید مواد شوینده و بهداشتی در کارخانه‌های استان تصریح کرد: ظرفیت تولید مواد ضدعفونی و شوینده در استان بوشهر افزایش یابد که ضمن تامین نیاز استان به دیگر استان‌ها ارسال شود.

وی، رصد آرامش در فضاهای مختلف به ویژه در فضای  مجازی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: کسانیکه امنیت روانی جامعه را مخدوش می‌کنند، دستگاه‌های ذیربط ضمن ارائه تذاکرات لازم به آنها،  باید مورد برخورد قضایی قرار بگیرند.

استاندار بوشهربا بیان اینکه در این شرایط باید  کار به صورت جهادی انجام شود تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون موارد  مثبت بیماری کرونا در استان بوشهر گزارش نشده ولی آماده باش بودن دستگاه‌های ذیربط برای مقابله با این ویروس امری مهم و ضروری است.

گراوند با تاکید بر تسریع در تکمیل بیمارستان هسته‌ای بوشهر افزود: با توجه به تامین اعتبارات لازم باید برای تسریع در تکمیل بیمارستان هسته‌ای بوشهر اقدام شود و بر اساس برنامه زمان‌بندی مورد بهره‌‌برداری قرار بگیرد.

وی، با اشاره به ارائه تذاکرات لازم به آرایشگاه‌های مردانه و زنانه در رعایت نکات بهداشتی خاطر نشان کرد: کنترل و نظارت بر سفرهای ملوانان، جلوگیری از سفرهای غیرضروری و همکاری بانک‌ها در تنفس به پروژه‌های بوم گردی برای بازپرداخت اقساط با توجه به کاهش سفرها به این مناطق، مورد تاکید است.

معابر و نقاط پرتردد شهر بوشهر علیه ویروس کرونا ضدعفونی و سم پاشی شد + تصاویر تاکنون بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر گزارش نشده است هیچ مورد مثبت ویروس کرونا در استان بوشهر ثبت نشده است

 استاندار بوشهر از کاهش ساعت کاری ادارات استان بوشهر خبر داد و افزود: ساعت کاری ادارات استان بوشهر تا پایان هفته از ساعت 8 تا 12:30 دقیقه تعیین می‌شود.

انتهای پیام/190

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنادر و گمرکات استان بوشهر ضدعفونی و گندزدایی گراوند با تاکید استاندار بوشهر استان بوشهر ضدعفونی کردن ویروس کرونا دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در جلسه ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان، گفت: بارندگی‌ها با فصل کوچ عشایر همزمان شده است و فرمانداران و اداره‌کل امور عشایر این استان باید با استان‌های همسایه رایزنی‌های لازم در خصوص تأخیر در کوچ عشایر را انجام دهند.
وی افزود: امور عشایر استان و استان هم‌جوار اقدامات لازم از جمله اطلاع‌رسانی از طریق پیامک در خصوص تأخیر در کوچ را انجام دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت محور‌های مواصلاتی استان، عنوان کرد: جاده‌هایی که احتمال رانش دارند با پیگیری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خطر مسدود شدن رفع شود.
حیدری با اشاره به ارائه خدمات به عشایران کوچ‌رو، افزود: هلال‌احمر باید نسبت به تأمین موادغذایی عشایر کوچ‌رو اهتمام لازم را داشته باشد و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به اسکان عشایر تمهیدات لازم را انجام دهند.
حیدری با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی مراقبت‌های لازم از مزارع شیلات را انجام دهد، تاکید کرد: مراقبت‌های لازم از قنات‌ها و جوی‌ها انجام شود و اگر خسارتی وارد شده است، لایروبی در اسرع وقت انجام شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری از کمیته‌امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خواست تا به عشایر تحت پوشش، در حرکتی منسجم امداد‌رسانی کنند.
حیدری از مدیرکل مدیریت بحران استان خواست تا در یک زمان‌بندی مشخص، خسارات وارد شده به عشایر را جمع‌بندی و به وزارت کشور ارسال کند.

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری