Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپهر حیدری در روزهایی که اظهارات حاجی صفی علیه پرسپولیس حسابی جنجال به پا کرده، ادعایی را علیه ستاره تراکتور مطرح کرد که می تواند به جنجال جدید این روزهای فوتبال ایران تبدیل شود.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با حاجی صفی مدعی شد که ستاره تراکتور در بچگی از ذوق پیراهن پرسپولیس را جمع می‌کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صحبت‌های احسان حاج‌صفی بعد از شکست تراکتور برابر پارس جنوبی جم و متهم کردن مدیران ورزش کشور و مدیران فوتبال در کمک به قهرمانی پرسپولیس با واکنش تند سپهر حیدری‌ در فضای مجازی رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برای یکی از کاپیتان‌های تیم ملی نوشت‌:

«تو حق نداری در مورد پرطرفدار‌ترین تیم آسیا اظهار نظر کنی. باید زحمت بکشی تا جام بیاوری نه اینکه مثل یک تیم در رختکن قایم شوی و یا به ترکیه سفر کنی. پیراهن هر تیمی را بپوشی پرچم پرسپولیس بالای سرت است، همان تیمی که در بچگی از ذوق پیراهنش را جمع می‌کردی.»

به همین بهانه با سپهر حیدری‌ گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

خیلی از صحبت‌های حاج‌صفی ناراحت بودید که چنین متنی منتشر کردید؟

سپهر حیدری‌ گفت:

متوجه نمی‌شوم چرا هر تیمی نمی‌تواند برنده بازی باشد می‌گوید لیگ را مهندسی کردند. خودشان به صورت هماهنگ و مهندسی شده می‌بازند چه ربطی به پرسپولیس دارد. این‌ها دست‌شان به جام نمی‌رسد می‌بینند پرسپولیس دارد پوکر می‌کند ناراحت هستند، چون این رکورد را کسی ندارد. این‌ها که می‌بینید می‌گویند بازی‌ها برای پرسپولیس مهندسی شده است یا یک جام جدا برای پرسپولیس بسازید درست می‌گویند، چون توانایی رقابت در زمین با پرسپولیس را ندارند. چرا در آزادی تراکتور پرسپولیس را نبرد و آن روز خبری از این مصاحبه‌ها نبود؟ بعضی‌ها برای بزرگ کردن خود نام پرسپولیس را می‌آورند، چون بیشترین قهرمانی و بیشترین هواداران آسیا را دارد.

حاج‌صفی واقعاً پرسپولیسی بود؟

بروید از خودش بپرسید چرا لباس پرسپولیس را جمع می‌کرد؟ این واقعیتی بود که می‌دانستم و نیاز دیدم بگویم.

راه پایان دادن به این حواشی چیست؟

باید کمیته انضباطی ورود کند و افرادی که پرسپولیس را متهم می‌کنند بازخواست کنند. اگر کسی مدرکی دارد رو کند وگرنه باید این افراد جریمه‌های سنگین شوند تا دیگر هر کسی جرأت نکند در مورد پرسپولیس هر چه می‌خواهد بگوید.

چه خبر از تیم امید پرسپولیس؟

فعلاً که بازی‌ها را لغو کردند و ما هم به خاطر سلامت بچه‌ها تمرینات را تعطیل کردیم. اکثر بازیکنان ما با وسایل حمل و نقل عمومی در تمرین حاضر می‌شوند و احتمال ابتلای آن‌ها به بیماری زیاد است و ترجیح دادیم تمرین تعطیل شود.

موافق تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع بیماری کرونا بودید؟

حتماً باید تعطیل می شد. انگار جان بازیکنان، عوامل اجرایی، خبرنگاران و عکاسان بی‌ارزش است یا آن‌ها ضد ویروس هستند! تمامی خانواده‌ها نگرانند و با این استرس فوتبال کردن هم سخت می‌شود.

تعطیلی لیگ قهرمانان آسیا نگران‌کننده نیست؟

به نظرم تصمیم درستی بود و در حال حاضر کل آسیا درگیر این بیماری هستند. البته این تعطیلات به نفع تیم‌های ایرانی است، چون فرصت دارند خودشان را پیدا کنند و با روحیه بهتری به بازی‌ها برگردند.

از حالا می‌شود قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت؟

هنوز زود است و بچه‌ها باید تمرکزشان را حفظ کنند. چون همه تیم‌ها هم‌قسم شدند پرسپولیس قهرمان نشود ولی این تیم با قدرت به مسیرش ادامه خواهد داد و من، تمامی پیشکسوتان و ۵۰ میلیون هوادار تا پوکر قهرمانی پشت این تیم هستیم.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احسان حاج صفی پرسپولیس احسان حاج صفی پرسپولیس سپهر حیدری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی تیم استقلال برانکو وینفرد شفر سپهر حیدری حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از جدایی پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی از تیم تراکتور، مدیران این تیم به دنبال رایزنی برای گزینه‌های موردنظرشان برای نشستن روی نیمکت پرشورها هستند.

بنابر روایت ایرنا، در این راستا باشگاه تراکتور خبر داد با توجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر و پیگیری‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیات مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادرفنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به وی واگذار شد.

مطهری بعد از ظهر امروز با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد. بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر مطهری و سایر اعضای کادرفنی برگزار می‌شود.

باشگاه تراکتور اعلام کرده است مدیریت این باشگاه با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی مورد نظر در اسرع وقت است.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899243

دیگر خبرها

  • (ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال