Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: با توجه به انتشار شایعه مبنی بر غربالگیری بیماران واگیردار (کرونا) در درمانگاه شهر ک توحید شهر بندر عباس تعدادی از اراذل اوباش واهالی محل در مرکز بهداشت درمان شهرک توحید تجمع ونسبت به آتش زدن زباله های داخل محوطه و لاستیک های اطراف مرکز اقدام که این امر باعث تشویش اذهان عمومی و منجربه انتشار کلیپ هایی در بستر فضای مجازی داخلی و معاند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:مامورین پلیس امنیت عمومی استان با همکاری مامورین شهرستان بندرعباس با تلاش شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی تعدادی از عوامل اصلی تجمع وتخریب مرکز بهداشت راشناسایی وبا هماهنگی مقام قضایی ضمن شناسایی محل های مخفیگاه متهمان، در چند عملیات جداگانه تعداد ۸ نفر شامل (۲ نفر خانم و ۶ نفر آقا )از عاملان اصلی آتش سوزی وتجمع غیر قانونی مرکز بهداشت درمان شهرک توحید دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل احتمالی ادامه دارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: باشکایت تعدادی از زنان کهنسال مبنی بر سرقت طلاجات آنان توسط فردی ناشناس بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به اینکه این سارق با فریب مالباختگان پس از سرقت طلا به سرعت محل را ترک می‌کرد افزود: با شناسایی این سارق، وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


وی گفت: این متهم سارق به ۱۱فقره سرقت طلا جات از زنان کهنسال و کم توان اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل