Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@16:44:14 GMT

افشاگری دوست رونالدو در خصوص بازگشت وی به رئال

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۶۲۶۸

یک سال و نیم پس از جدایی از رئال، رونالدو در یوونتوس هم خوش می‌درخشد. او در رویای فتح لیگ قهرمانان با تیم تورینی است، اما قلب او همچنان برای رئال می‌تپد.

 کریستیانو رونالدو به بازگشت به رئال مادرید فکر می کند. این ادعایی است که شب گذشته ادو آگیره دوست صمیمی رونالدو در برنامه ال چیرینگیتو فاش کرد. دو ساعت پیش از شروع ال کلاسیکو بود که رسانه ها خبر از حضور رونالدو در ورزشگاه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا به نظر شایعه می رسید اما با ورود ماشین رونالدو به پارکینگ سانتیاگو برنابئو همه متوجه واقعیت خبر شدند.

کریستیانو که پس از تعویق دربی ایتالیا فرصت را برای بازگشت به خانه قدیمی خود غنیمت شمرده بود وارد برنابئو شد و در حالی که فلورنتینو پرز رئیس رئال به وی جایگاه اسطوره های رئال در برنابئو را پیشنهاد داده بود، ترجیح داد در قسمتی دیگر از ورزشگاه نظاره گر تلاش هم تیمی های سابقش شود.

جورجینا نامزد رونالدو او را همراهی نمی کرد و در عوض دو دوست صمیمی او کنارش در یکی از جایگاه های ویژه برنابئو نشسته بودند

ورود رونالدو به برنابئو از همان ابتدا رئالی ها را به وجد آورد. بخش هایی از برنابئو با مشاهده او فریاد رونالدو سر دادند و همه از دیدن او در ورزشگاه خوشحال بودند. رونالدویی که تابستان 2018 در انتقالی جنجالی و بسیار پرحاشیه رئال را به مقصد یوونتوس ترک و تعداد زیادی از هواداران را از خود ناراضی کرد، شب گذشته به برنابئو برگشت تا نشان دهد کوچکترین مشکلی با باشگاه ندارد.

واقعیت این است که بین او و فلورنتینو پرز هرگز اختلافی وجود نداشت و در مراسم سال گذشته مارکا این پرز بود که جایزه ویژه نشریه را به رونالدو اهدا کرد. پرز همواره از رونالدو به عنوان اسطوره بی بدیل رئال یاد کرده است.

یک سال و نیم پس از جدایی از رئال، رونالدو در یوونتوس هم خوش می درخشد. او در رویای فتح لیگ قهرمانان با تیم تورینی است اما قلب او همچنان برای رئال می تپد.

ادو آگیره خبرنگار اسپانیایی و دوست صمیمی رونالدو شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو فاش کرد که رونالدو با دیدن استقبال هواداران بسیار به وجد آمده و در وسوسه بازگشت به رئال است. آگیره البته گفت که رونالدو الان در یوونتوس خوشحال است و به چیزی جز موفقیت با این تیم فکر نمی کند ولی از دیشب انگیزه ای دوچندان برای بازگشت به رئال و بازنشستگی با پیراهن باشگاه محبوبش پیدا کرده است.

رونالدو تا 2022 با یوونتوس قرارداد دارد و اخیرا قدم در 35 سالگی گذاشته است. او بارها گفته که تا 40 سالگی فوتبال بازی خواهد کرد و به نظر می رسد رویایش بازنشستگی در رئال مادرید است. طبق ادعای آگیره، هیچ چیز قطعی نیست و کسی از آینده خبر ندارد ولی رونالدو شب گذشته اولین پالس های مثبت برای بازگشت را نشان داد. حالا همه چیز به پرز و باشگاه رئال بستگی دارد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000HPw برچسب ها: رونالدو ، رئال مادرید ، بارسلونا ، ال کلاسیکو

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رونالدو رئال مادرید بارسلونا ال کلاسیکو شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین

دروازه بان بلژیکی شانس این را دارد که همین فصل دوباره درون دروازه رئال مادرید بایستد. 

طرفداری | تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید پس از بهبودی کامل از دو مصدومیت زانو، آماده بازگشت برای بازی‌های پایانی فصل است. این خبر را کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، روز پنجشنبه اعلام کرد.

آنچلوتی با احتیاط در مورد وضعیت کورتوا صحبت کرد که به دلیل پارگی رباط صلیبی در ماه آگوست و پارگی مینیسک در ماه مارس، در این فصل بازی نکرده است. البته در دو بازی آینده این تیم مقابل رئال سوسیداد و بایرن مونیخ، بعید است خبری از حضور کورتوا باشد. با این حال، دروازه‌بان بلژیکی شاید بتواند از هفته آینده برگردد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش گفت:

برای چینش تیم در آینده باید با دقت فکر کنم. خستگی را نمی توان نادیده گرفت. کورتوا حالش خوب است، هفته آینده در دسترس خواهد بود و می‌تواند مقابل کادیز بازی کند.

مصدومیت کورتوا ضربه سختی برای امیدهای رئال مادرید در این فصل تلقی می‌شد، اما لونین اوکراینی جانشین خوبی بوده است و در غیاب این بازیکن بلژیکی، خود را به عنوان انتخاب اول جلوتر از کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان سابق چلسی، ثابت کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!