Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از افزودن تعداد دیگری از اقلام بهداشتی پر مصرف از قبیل: انواع ژل و محلول ضدعفونی کننده دست، به سامانه ۱۲۴.ir خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، «مهرداد ایزدی» گفت:: سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات با هدف افزایش شفافیت در خصوص قیمت کالا و خدمات پر مصرف خانوار طراحی شده و در حال حاضر شامل ۶ گروه اصلی کالا و ۴ گروه اصلی خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گروه‌های کالایی را شامل کالا‌های اساسی و مواد غذایی، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم التحریر، لوازم مصرفی خودرو و مصالح ساختمانی دانست و افزود: گروه‌های خدمات نیز شامل خدمات توزیع گاز مایع، کارمزد دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)، کارمزد دفاتر خدمات پیشخوان و تعرفه کالا در سردخانه می‌شود.
این مقام مسئول یادآور شد: در حال حاضر این سامانه از طریق درگاه اینترنتی www.۱۲۴.ir و همچنین اپلیکیشن آسان پرداخت (آپ) در اختیار عموم مردم قرار دارد.
مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمایت با اشاره به افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان برای خرید مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده گفت: ۱۰ قلم لوازم بهداشتی شامل انواع ژل و محلول ضد عفونی کننده دست در اوزان مختلف و سفید کننده علاوه بر محصولات بهداشتی قبلی در سامانه گنجانده شده و قیمت اقلام اعلام شده شامل حداقل و حداکثر قیمت این اقلام روی خروجی آپ و سایت ۱۲۴.ir قرار گرفته است.

ایزدی از این سامانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان نام برد و افزود: سامانه مذکور قابلیت ثبت و رسیدگی به شکایات تخلفاتی نظیر گرانفروشی، اختفاء و احتکار، کم فروشی و عدم درج قیمت در خصوص انواع کالا‌ها و خدمات و از جمله اقلام بهداشتی و شوینده‌ها را به صورت آنلاین دارد.
مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمایت درباره نحوه رسیدگی به شکایت‌های مردمی توضیح داد: با ثبت شکایت مصرف کنندگان در این سامانه، بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در کمترین زمان ممکن، ضمن مراجعه به واحد‌های صنفی در صورت وجود تخلف، برخورد لازم را بعمل آورده و نتیجه را به مصرف کننده اعلام می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان حمایت مصرف کنندگان مصرف کنندگان سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: بیش از ۲۲ هزار بازدید کمّی و کیفی از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده از سوی بازرسان و کارشناسان منطقه در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • تحریم ترکیه طی چند روز بر مصرف‌کنندگان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز