Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش ساعات اداری دستگاه‌های استان تهران برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: کوتاهی در روند خدمت رسانی قابل پذیرش نیست و با دستگاه‌های خاطی برخورد می‌شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه کاهش ساعات اداری دستگاه‌های استان تهران نباید هیچ خللی در روند خدمت رسانی به مردم ایجاد کند اظهار داشت: تقلیل ساعات کار ادارات به دلیل کاهش بار ترافیکی، میزان ترددها و گام جدی جهت مقابله و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا بود، لذا در زمان کار باید خدمت به مردم با تمام ظرفیت صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران با بیان اینکه دغدغه مندی و مطالبه گری برای ارائه خدمت به مردم اولویت اصلی مسئولان و دستگاه‌های اداری استان است عنوان داشت: مدیران و کارشناسان برای ارائه خدمت به مردم حضور دارند و تقلیل ساعات اداری به هیچ وجه نباید در این فرآیند اثر منفی داشته باشند.

بر اساس این گزارش طبق دستور استانداری ساعات اداری به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از ۸ تا ۱۳ شده است.


 

کد خبر 4868263

منبع: مهر

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استانداری تهران شهرستانهای استان تهران ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند ساعات اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: این مشوق ها، از جمله کسری خدمت یکماهه، مرخصی تشویقی و انتخاب محل خدمت، به چهارگروه از مشمولان تعلق می‌گیرد.

{$sepehr_media_11075355_600_350 }

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت